Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Iets met gehaktballen  ;D

elianmars

Dan is het toch een meat?  :eusa_drool: ;D

antraciet

Sbv

Gaan we gehaktballen poetsen dan ? of een auto met gehaktballen oppoetsen ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 16-04-2011 03:30:04
Gaan we gehaktballen poetsen dan ? of een auto met gehaktballen oppoetsen ?

Als mijn auto maar met rust wordt gelaten. We hebben 'm niet voor niets gepoetst  :eusa_snooty:  ;D

Sbv

2e keer gaat meestal sneller  ;D

Rayman

Ziet er mooi uit Mars. En goed werk van Bouke; zéér strak.

Reminds me...

Moet nog met de S70 door de wasstraat...;D

elianmars

Vanmorgen is de wagen weer even met de monteur mee geweest. Hij is bij Hooftman in Woerden uitgelezen en daaruit bleek dat de sensor/schakelaar bij het koppelingspedaal niet goed meer was. Waarschijnlijk in het heetst van de strijd gesneuveld.
Daar is een nieuwe in gegaan en de cruise control doet het weer. Toch wel erg fijn, vooral bij trajectcontroles  :)

Er zat verder geen lucht in het systeem, dus ik zal moeten wennen aan de slag van het koppelingspedaal.
Nu moet ik zeggen dat ik er intussen al wel wat aan gewend ben. Zo erg zelfs, dat ik vanmorgen bijna het koppelingspedaal van een Mitsubishi Colt door de bodem trapte (Ik mocht de wagen van de monteur gebruiken om ermee naar de voetbal te rijden)  ;D

elianmars

Ik ben net de gegevens van de auto's van de overburen aan het vergelijken met die van mijn wagen. Jaguar XF 4.2 V8 en BMW 528i. 298 en 258 pk. 0-100 in 6,5 en 6,6 seconden.
De mijne doet standaard 6,8 seconden om naar 100 te gaan.

Ben benieuwd als we met z'n drietjes vol gaan, wie het wint  ;D

Sbv

Mooi dat de auto weer in orde is. cruise control was dus iets simpels, dat is weer prettig. spul moet gewoon werken tenslotte

V70 classic

Citaat van: elianmars op 16-04-2011 16:37:18
Vanmorgen is de wagen weer even met de monteur mee geweest. Hij is bij Hooftman in Woerden uitgelezen en daaruit bleek dat de sensor/schakelaar bij het koppelingspedaal niet goed meer was. Waarschijnlijk in het heetst van de strijd gesneuveld.
Daar is een nieuwe in gegaan en de cruise control doet het weer. Toch wel erg fijn, vooral bij trajectcontroles  :)

Er zat verder geen lucht in het systeem, dus ik zal moeten wennen aan de slag van het koppelingspedaal.
Nu moet ik zeggen dat ik er intussen al wel wat aan gewend ben. Zo erg zelfs, dat ik vanmorgen bijna het koppelingspedaal van een Mitsubishi Colt door de bodem trapte (Ik mocht de wagen van de monteur gebruiken om ermee naar de voetbal te rijden)  ;D

Staat de N nu op de plaats van de Roeter bij Hooftman  :evil: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 16-04-2011 17:59:29
Citaat van: elianmars op 16-04-2011 16:37:18

Staat de N nu op de plaats van de Roeter bij Hooftman  :evil: .

Nee hoor. Die staat alweer naast het huis. Roetmobiel stond in Waddinxveen, trouwens :P

De monteur werkt niet meer bij Hooftman, maar mocht van zijn ex-collega toch even langs komen.

Quota

Citaat van: elianmars op 16-04-2011 17:27:22
Ik ben net de gegevens van de auto's van de overburen aan het vergelijken met die van mijn wagen. Jaguar XF 4.2 V8 en BMW 528i. 298 en 258 pk. 0-100 in 6,5 en 6,6 seconden.

Ben benieuwd als we met z'n drietjes vol gaan, wie het wint  ;D

In wat voor een buurt woon jij?? :o :o

Ik kijk uit op een grijze golf, een groene 307 en een kanariegele 106.. :eusa_whistle:

grijzev70tdi

Mij aan de overkant, heel veel witte vw tourans met oranje/blauwe strepen met zwaailampjes op het dak. En stuk of wat volvo's
Grolsch, het klinkt al lekkerder

jrkalf

Citaat van: Quota op 16-04-2011 19:59:21
Citaat van: elianmars op 16-04-2011 17:27:22

Ben benieuwd als we met z'n drietjes vol gaan, wie het wint  ;D

In wat voor een buurt woon jij?? :o :o

Ik kijk uit op een grijze golf, een groene 307 en een kanariegele 106.. :eusa_whistle:
Ik heb hier voornamelijk zelfstandigen met van die enorme bouwvakkers bussen, peugeot 407, 2 mustangs (1976 en 1978) 5L blok ;D, wat opels, kia's, zelfs 2 skoda fabia's..
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.