Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 11-04-2012 23:12:15
op de schouders is het heel kwetsbaar...

En raad eens waar (ook) het laatste deukje zit?  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

was dus een iets te hard schouderklopje. Is het echt goed zichtbaar? Of moet je goed kijken
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 11-04-2012 23:19:52
was dus een iets te hard schouderklopje. Is het echt goed zichtbaar? Of moet je goed kijken

Goed zichtbaar, helaas. Ik zal morgen een fotootje maken (als ik het niet vergeet).

Taranis

Klein voordeel: een N deukt ook heel makkelijk weer uit ;D

MarcoV

Balen weer zeg, inderdaad maar proberen met uitdeuken zonder spuiten?

MarcoV

Chris

Erg rot Mars, ik weet hoe het voelt dat er steeds deukjes bijkomen :eusa_wall:... heb het idee dat de S60 ze ook wel heel erg aantrekt!

Het is heel vervelend, dit is een ongelukje en dat kan gebeuren. Wat mij echter nog meer stoort is de hoeveelheid deuken door egoistische mensen die hun auto neerpleuren en vervolgens uitstappen waarbij het niet uitmaakt hoe groot de ruimte is. Eergisteren kon ik weer via de passagierszijde instappen vanwege een Connexxion busje dat er zo dicht op stond dat ik er niet normaal meer in kon. Twee keer raden hoe hij is uitgestapt.... het is weer een mooie beschadiging erbij.

GeertG

Zonde Marcel.
Hopelijk kan je er nog wat van (laten) maken.

Ik heb optisch niet de meest mooie 850's (zeker understatement van het jaar  ;)) maar gisteren zat mijn jongste zoon boven op het dak van de rode en daarnaast lag een platte ruwe steen  :o
Was er via de motorkap opgekropen   :evil:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Sbv

Citaat van: GeertG op 12-04-2012 10:06:32
Zonde Marcel.

Ik heb optisch niet de meest mooie 850's (zeker understatement van het jaar  ;)) maar gisteren zat mijn jongste zoon boven op het dak van de rode en daarnaast lag een platte ruwe steen  :o
Blij dat het niet bij mij was, zoon of niet, die had dan wel een groot probleem

GeertG

Citaat van: Sbv op 12-04-2012 10:09:23
Citaat van: GeertG op 12-04-2012 10:06:32
Zonde Marcel.

Blij dat het niet bij mij was, zoon of niet, die had dan wel een groot probleem

Oude auto of niet, hij had gisteren een groot probleem (en zeker voor een 4-jarige)  ;)
(wijlen NBP V70R LPi)

Snellebaksteen

Mijn jongste heeft met een bos gras en een emmer zand de D5 gewassen....
Ook 4.
Ik was ook niet erg blij.
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Chris

Aai, wat lijkt me dat pijnlijk.

Ik heb dat zelf vroeger overigens nooit bedacht om te doen :eusa_think:.

GeertG

Citaat van: Chris op 12-04-2012 11:10:32
Aai, wat lijkt me dat pijnlijk.

Ik heb dat zelf vroeger overigens nooit bedacht om te doen :eusa_think:.

Ik ook niet, dus het moet wel van mijn vrouw z'n kant vandaan komen....... :eusa_whistle:

Mijn zoontje was aardig geschrokken van mijn reactie en denk niet dat hij het nog eens in zijn hoofd haalt.
Of het nu een oude of nieuwe auto is en of die nu van ons of iemand anders is, ze hebben ervanaf te blijven. Weten mijn oudste 2 ook die zoiets nooit hebben gedaan.

(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Onze jongens weten dat ze voorzichtig moeten doen bij/met auto's. Zowel bij die van ons als bij die van anderen.
Maar dat wil niet zeggen dat ze nooit eens (al dan niet bewust) schade zullen toebrengen.
Ik hoop alleen wel dat ze het altijd eerlijk zullen zeggen. We zijn tenslotte niet voor niks verzekerd.

knoopie

Citaat van: elianmars op 11-04-2012 22:17:00
Oh ja, sinds afgelopen maandag heb ik weer een mooi deukje erbij......

Samen met mijn ouders naar Zierikzee gereden. Wagens op een parkeerplaats gezet. Mijn pa parkeerde naast ons. Mijn moeder pakte iets achter uit hun wagen en liet de achterdeur wijd open staan. Mijn zoon wil uitstappen, doet de deur open en wammes... Zo tegen de deur van mijn vader's auto aan. Precies een scherpe punt in de linker achterdeur. Ik zag het gebeuren, riep nog naar mijn zoon, maar was te laat  :eusa_wall: :eusa_wall:

Eerst was ik boos op mijn zoon, toen op mijn moeder, maar heb daarna aan beiden mijn excuus aangeboden. Ik baal er wel van, maar het is maar blik. Het is al het zoveelste deukje in de wagen. het is niet anders  :eusa_shifty:

nog even marcel dan ziet de roffel er net zo mooi uit als de mijne.....

sterkte als je er over wil praten dan bel je maar..... :eusa_snooty:

;)

Ewout Schalkwijk

Zonde Marcel, maar ja zoals je zelf ook al zegt: het is maar blik. Vorige week was het mijn beurt (zelf gedaan :eusa_wall:) en nu zag ik weer dat m'n mistlamp aan barrels is.
Vreemd genoeg deed die deuk, die je zelf heb gezien en behandeld, maar vijf minuten pijn. Dat maakt het leven ook wel weer iets makkelijker. Leuk is het echter nooit.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein