Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

triton

Staat toch nummer op Marcel......
Professioneel raddraaier

Lunadust

Dat maak je toch even na uit een Cola blikje?  ;)

Mooi project Mars, maar je had een unieke auto.
Volgende project word een transformatie naar peentjes interieur?
Techneut, geen dichter.

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 10-05-2014 09:27:35
Nee, foto's zijn door Ivo gemaakt.

Ik kreeg net keurig bericht van de verkoper dat een of andere moron dan ding al heeft gekocht..  :eusa_wall:

;D

grijzev70tdi

Zal hem zo eens ff bekijken  ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

elianmars

Jasper heeft slechts een klein stukje gezien ;D

De bumper is zeker niet als nieuw, zoals in de advertentie werd beweerd. Veel krassen en een gemeen deukje, net onder de linker stootstrip, waardoor de bumper tpv de koplamp ook iets vervormd is. Dat laatste dacht ik al te zien op de Marktplaats-foto.
Toch heb ik 'm meegenomen en ga er vanuit dat de spuiter het wel goed kan krijgen. De S60 bumper heeft hij ook in orde gekregen

Foto zal ik vanavond plaatsen. Op dit moment is mijn eten even aan het zakken. We zijn nog onderweg, door een bezoekje aan de Lochemse Intratuin en Jasper ;D

peteRRR

Misschien kan je dat deukje er nog een beetje meer uithalen door het te verwarmen met een fohn. ( voorzichtig )

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 10-05-2014 16:09:46
Citaat van: elianmars op 10-05-2014 09:27:35
Nee, foto's zijn door Ivo gemaakt.

Ik kreeg net keurig bericht van de verkoper dat een of andere moron dan ding al heeft gekocht..  :eusa_wall:

;D

Er was nog een kaper op de kust, vertelde de verkoper.
Reuze aardige medelanders. We hebben nog koffie en wat lekkers gekregen.

elianmars

Citaat van: peteRRR op 10-05-2014 20:03:17
Misschien kan je dat deukje er nog een beetje meer uithalen door het te verwarmen met een fohn. ( voorzichtig )

Groet.

Ik denk ook wel dat dat mogelijk is, maar laat dat over aan de spuiter. Hij is ook schadehersteller en zal er ongetwijfeld ervaring mee hebben.

StefanCJ

Komt vast wel goed dan, erg gaaf hoor zo'n R-bumper.  :eusa_drool:

elianmars

Zo, dat was een lange dag  ;D

Eerst vanmorgen in de stromende regen gestaan. De jongens moesten voetballen.
Na het douchen wat gegeten in de kantine, daarna even langs huis gegaan en toen richting Oldenzaal gereden.
Toen we in Oldenzaal aankwamen was de verkoper nog niet thuis. Moeders was wel thuis en zij bood ons koffie en fris aan. Niet veel later kwam de heer des huizes thuis en het bleek dat hij ook een Volvo fanaat is. Hij had onder zijn V70 D5 een R bumper geschroefd. De bumper die hij te koop had, had hij als reserve liggen. Zijn kinderen reden ook met die wagen en hij was bang dat zij die een keer kapot zouden rijden  ;D
De V70 heeft hij ingeruild op een S80. Ook een mooie wagen om te zien.

Na een leuk gesprek zijn we naar de bumper gaan kijken. Ik was ietwat teleurgesteld over de staat waarin deze verkeert, maar heb 'm dus toch meegenomen. Ik hoop dat de spuiter 'm helemaal goed kan krijgen  :eusa_pray:

De bank gedeeltelijk plat gelegd, bumper in de wagen en richting Lochem gereden.
Omdat we nog een moederdagkado moesten kopen, zijn we naar Intratuin in Lochem gegaan. We dachten dit even snel te doen, maar deze Intratuin is zo groot en mooi, dat het een beetje erg uitliep.
Met een halve kar vol naar de wagen gelopen, in de stromende regen  ::) en toen naar huize Jasper gereden, alwaar we hartelijk werden ontvangen en koffie, thee en vruchtensap kregen aangeboden.
De jongens waren helemaal gek van de hond en zijn de hele tijd met het beest bezig geweest  ;D
Jasper, pa en ma, bedankt voor de gastvrijheid en leuk jullie weer te hebben gezien en gesproken!

Hierna richting huis vertrokken, onderweg nog even de tank volgegooid (120 euro armer......) en lekker gegeten.
Nu op de bank, waarop ik niet weet hoe ik moet zitten, omdat ik behoorlijk pijn in mijn rug heb. Het schoot er gisteren in en het is nog niet minder geworden  :eusa_shifty:

Maandag gaat de wagen naar de spuiter. Ik ben benieuwd wat hij van de bumper zegt. Hij weet nog van niks  ;D

Paar fotootjes.
Daar is-ie dan:

Volle bak  ;D
(Nee, zo kijkt Daan niet altijd, hij wilde net een gekke bek gaan trekken. Gelukkig nam ik net daarvoor de foto  ;D)

Het deukje, rechts onder het grote gat:

Hier is goed te zien dat het niet recht is, bij het gedeelte onder de koplamp:

Visjes voeren bij Intratuin:

Het was al met al toch een leuk dagje zo met z'n vieren. Zelfs Elianne ging vrijwillig mee om de bumper op te halen  ;D  Normaal gesproken werkt ze op zaterdag, maar ze heeft geruild met een collega en moet nu morgen gaan werken.

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Citaat van: Wout309t op 10-05-2014 23:05:37
Staat nu toevallig een R grille op MP...
http://link.marktplaats.nl/m808287920

Ik kreeg die tip ook al van een andere forummer. Ik dacht op mijn telefoon te zien dat het niet de juiste grill is, maar nu twijfel ik toch  :eusa_think:

elianmars

Is 't er nou wel eentje, of hier?

Dit is een originele R grill:

De grill van Marktplaats:

Ik waag er maar een mailtje aan. Misschien dat er een onderdeelnummer op de grill staat.

Hans Duiven