Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Johann

mehn

Citaat van: Johann op 01-12-2015 08:59:28
;D

Staat al tijden te koop op MP

Klopt, maar ik "wil" een coupé ;)

Dat plan staat overigens even in de ijskast sinds ik de R heb :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Snellebaksteen

Echt een hele mooie auto.

Ik liet het gisteren even aan mevr. Baksteen zien en die zei iets in de trant van: " Als de S40 het begeeft moeten we het hier maar eens over hebben."  :eusa_dance:

Nu klinkt dat hoopgevend maar ik vrees dat de S40 nog vele jaren zonder enige kosten door de APK rolt dus voorlopig blijft het weer bij dromen.. :(
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Citaat van: Snellebaksteen op 01-12-2015 09:48:57
Echt een hele mooie auto.

Ik liet het gisteren even aan mevr. Baksteen zien en die zei iets in de trant van: " Als de S40 het begeeft moeten we het hier maar eens over hebben."  :eusa_dance:

Nu klinkt dat hoopgevend maar ik vrees dat de S40 nog vele jaren zonder enige kosten door de APK rolt dus voorlopig blijft het weer bij dromen.. :(

Je kan de S40 een handje helpen :eusa_whistle:

Snellebaksteen

Nee, zo ben ik niet.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het saaie hok eigenlijk gewoon prima rijdt. En het feit dat er echt helemaal nooit iets mee is, is voor een tweede auto best fijn.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MarcoV

Bij ons zat er achter een grijze  kunstof plaat, heb ik vervangen door een mooie nieuwe houten ( plastic ) exemplaar.

MarcoV

LouisXIV

Prachtig exemplaar hoor Marcel en mooie kleur ook. Als ik ooit een cabrio koop wil ik hem in het zwart/grijs/groen of blauw en uiteraard ook een T5.

leons850

Gaaf Marcel!
Zo maak je wel een mooi wagenpark zeg.
En zwart met zwart is eigenlijk altijd goed.

Veel plezier er mee!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

Ik zie het al, er is weer meer leven in dit blog dan in jaren. ;D

Foto's Mars...(en snel een beetje... ::))
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-12-2015 14:20:21

Ik heb wel een paar foto's, maar daar ga je alleen maar van huilen  :eusa_shifty:

Ik heb het rubber, wat bovenop de achterschermen, onder de raamjes zit even opzij gehaald. Volvo onwaardig wat je daar aantreft. Roest....
Jammer dat een van de vorige eigenaren het te ver heeft laten gaan. Het is niet meer te 'verstoppen' onder het rubber, helaas.

Ik behandel het tegen verder gaan en ga er met een lakstift overheen.
Ooit mag de spuiter die stukken aanpakken. Dan ziet ook dat er weer strak uit :)

Chris

Citaat van: elianmars op 01-12-2015 15:45:57

Ik heb wel een paar foto's, maar daar ga je alleen maar van huilen  :eusa_shifty:

Ik heb het rubber, wat bovenop de achterschermen, onder de raamjes zit even opzij gehaald. Volvo onwaardig wat je daar aantreft. Roest....
Jammer dat een van de vorige eigenaren het te ver heeft laten gaan. Het is niet meer te 'verstoppen' onder het rubber, helaas.

Ooit mag de spuiter die stukken aanpakken. Dan ziet ook dat er weer strak uit :)

Ik kan fluid film aanraden. Net als Ronald al de ervaring dat de roest aan mijn deur minder wordt, al is het bij mij nog beperkt. Dit spul voorkomt verder roesten, vormt om en beschermt tegen vocht.

Die roest vind ik bij de V70 N's ook Volvo onwaardig. Zo langzamerhand hebben ze het echter bijna allemaal volgens mij. Slecht voor een auto uit deze klasse.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Chris op 01-12-2015 15:51:17

Die roest vind ik bij de V70 N's ook Volvo onwaardig. Zo langzamerhand hebben ze het echter bijna allemaal volgens mij. Slecht voor een auto uit deze klasse.

Gelukkig hebben BMW's en Mercedessen hier ook last van. Ik zie ze hier met veel meer roest rijden dan de gemiddelde Volvo 240. ::)
Over de afkomst hoeven we ons nog steeds niet te schamen. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Ach, gelukkig hebben we de app nog voor foto's :P ;D
Mijn cabrio heeft dat ook, na de winter zal ik het eens bekijken. Hij staat nu lekker droog tijdens de winterslaap.

MarcoV

Citaat van: elianmars op 01-12-2015 15:45:57

Had de onze ook last van, gelijk mee laten spuiten met de bumper.

MarcoV

Thys

Mooie wagen Marcel, veel plezier ermee!