Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: The Demon op 10-01-2016 17:29:49
Citaat van: elianmars op 10-01-2016 17:27:29
Citaat van: maruska op 10-01-2016 17:19:45
met dak open of dicht ;D

Dicht, helaas. Open is bij huidige temperaturen voorin best te doen, maar achterin is het niet leuk :P
Zit jij achterin dan?

Nee, maar die twee koters van ons wel ;D

elianmars

Zojuist even uitgelezen. Deze foutmelding kwam eruit:

Ik had in de stapel papieren en facturen, die ik bij de wagen heb gekregen, al een keer een opmerking over een matig werkende lambdasonde gelezen.

Nu hoef ik er niet direct vanuit te gaan dat het ook daadwerkelijk de sonde is, als ik Vida mag geloven

Nu maar eens zien wat de oplossing is....  :eusa_think:

StefanCJ

Lekkere zoekklusjes altijd weer ... Wat dat betreft kan 'ie maar beter kapot zijn. Nieuwe erin en klaar.

haasje

Wat geeft hij aan meldingen bij oorspronkelijke staat of bij aflevering?

elianmars

Citaat van: haasje op 10-01-2016 19:13:00
Wat geeft hij aan meldingen bij oorspronkelijke staat of bij aflevering?

Dezelfde melding, als ik het goed heb.

Edit: Net even gekeken en inderdaad dezelfde melding.

haasje

Mijn ervaring is namelijk dat wat er bij niet selecterende csc staat lang niet altijd het probleem is, of er staan dingen waar hij minimale aanwijzingen voor heeft maar vaak nog geen echte problemen opleverd.

Sbv

Is de sonde ooit vervangen voor zover je weet? Indien nee dan mag dat wel een keer van ruim 250000 km

elianmars

Citaat van: Sbv op 10-01-2016 19:59:13
Is de sonde ooit vervangen voor zover je weet? Indien nee dan mag dat wel een keer van ruim 250000 km

Ik denk het niet. Kan het niet vinden in de facturen die ik van vorige eigenaar heb gekregen. Die heeft er 7 jaar en 100.000 km mee gereden.

Even zoeken naar de Engelse site waar de sondes te bestellen zijn.

Sbv

maartendeb

Bouke

Ik heb er nog een liggen van een jaar oud die mag je wel ff gebruiken om te testen zodat je dingen kan uitsluiten. Mits het nr gelijk is natuurlijk  :angel:

Johann

Citaat van: elianmars op 10-01-2016 18:10:57

We hebben zo'n windscherm bij de cabrio die boven de achterbak zit. In het horizontale deel, soort gaas, zitten ritsen. Heb een keer 180 gereden met de kap open, oudste zoon op de bijrijdersstoel en de jongste zoon op de achterbank, rits open en hoofd door het scherm.. Was lachen.  ;D

elianmars

Citaat van: maartendeb op 10-01-2016 20:10:09
Dat is hem. €90,70 bij autoteile-supermarkt.de jasicher!

Ah, da's nog iets goedkoper dan wat ik net via Whatsapp zei  :)

Edit: op het moment niet leverbaar  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: Johann op 10-01-2016 20:26:53
Citaat van: elianmars op 10-01-2016 18:10:57

We hebben zo'n windscherm bij de cabrio die boven de achterbak zit. In het horizontale deel, soort gaas, zitten ritsen. Heb een keer 180 gereden met de kap open, oudste zoon op de bijrijdersstoel en de jongste zoon op de achterbank, rits open en hoofd door het scherm.. Was lachen.  ;D

;D ;D

We hebben wel een windscherm, maar dan moeten ze onder het scherm blijven zitten. Geen ritsen aanwezig  :P

elianmars

Citaat van: elianmars op 10-01-2016 20:46:14
Citaat van: maartendeb op 10-01-2016 20:10:09
Dat is hem. €90,70 bij autoteile-supermarkt.de jasicher!

Op het moment niet leverbaar  :eusa_shifty:

Zojuist nog even gekeken. Er was er toch nog eentje op voorraad, dus besteld :)
Kosten inclusief verzenden € 116,56

Vanmorgen Hooftman gevraagd wat de sensor kost. € 286 inclusief korting.
Ik vind het niet erg om wat meer te betalen als ik onderdelen bij Hooftman bestel, maar dit scheelt me toch teveel  :eusa_shifty: