Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Citaat van: elianmars op 09-06-2016 21:13:53
Citaat van: Taranis op 09-06-2016 20:48:04
Citaat van: elianmars op 09-06-2016 18:12:42
Ik kan weer een jaar vooruit :)

Nee, 10 maanden. Dan hoef je volgend jaar niet zo te zeuren over de APK  :-*

Ja, maar dan is het zo stil in mijn blog Hoofd, Ronald   :eusa_shifty:

Citaat van: KIM op 09-06-2016 21:29:31
Yeah right...

Groet ;D  ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Walter

Citaat van: elianmars op 09-06-2016 18:12:42
Zojuist de C opgehaald bij Hooftman. Ik kan weer een jaar vooruit :)

Walter, bedankt voor het regelen dat het 'even' tussendoor kon!
Graag gedaan, heel kleine moeite. Jij ook dank! En mooi dat het geregeld is, zonder gekkigheden

Citaat van: elianmars op 09-06-2016 22:20:18
Citaat van: Taranis op 09-06-2016 21:42:43Dan post je toch wat foto's van je nieuwe badkamer?
Ik heb het nu te druk met de voortuin. Kan niet alles tegelijk :)

Zo op te lossen door een badkamerboer te bellen, die regelen het zo voor je! Slopen, vloerverwarming, nieuwe tegels, bubbelbad, regendouche, dubbele wastafel, etc! Kun jij in de tussentijd aan de tuin werken. Of je belt ook een hovenier, doet die de tuin voor je. Geen zere rug en knieĆ«n, heerlijk. Kun jij aan de C70 knutselen. Of nog mooier, dat laat je mijn collega's doen. Kun jij lekker naar Zeeland!  :angel: En ik op dikke vakantie :eusa_dance:

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Ik zit zelf in dat werk, dus ga niet mijn concullega ervoor bellen.
Bovendien zitten de centen voor (het materiaal van) de badkamer nu in de C70, dus het moet maar even wachten  :eusa_angel:

BBS

Straks is Elianne er zo flauw van dat ze die badkamer zelf opknapt met een likje verf :eusa_clap:

Knalroze :evil: ;D ;D
Volvoloos....

elianmars

Daar hoef ik niet bang voor te zijn. Ten eerste houdt ze niet van rose en ten tweede maak ik me drukker om de badkamer dan zij ;D

We moeten weer even sparen. En dat gaat helaas niet zo snel met twee kinderen en een papa die zo nodig een cabrio wil hebben (over mama zeg ik maar niks....  :eusa_angel:). Bovendien verdient Elianne met haar nieuwe baan de helft van wat ze hiervoor verdiende, dus zo snel gaat het allemaal niet  :eusa_shifty:

BBS

Bij jullie ook al?
Wij moeten momenteel ook sparen hoor voordat we iets kunnen doen, al werk ik mij de vinketering ;)
Volvoloos....

Woger

Citaat van: elianmars op 10-06-2016 09:26:47
Daar hoef ik niet bang voor te zijn. Ten eerste houdt ze niet van rose en ten tweede maak ik me drukker om de badkamer dan zij ;D

We moeten weer even sparen. En dat gaat helaas niet zo snel met twee kinderen en een papa die zo nodig een cabrio wil hebben (over mama zeg ik maar niks....  :eusa_angel:). Bovendien verdient Elianne met haar nieuwe baan de helft van wat ze hiervoor verdiende, dus zo snel gaat het allemaal niet  :eusa_shifty:

Yep, hier hetzelfde probleem. Alles kost bakken met geld, maar die zelfde bakken worden niet gebruikt bij het inkomen. Mijn vrouw heeft zelfs gedreigd met "of de C70 weg of een kind weg!". Nou dat was niet zo moeilijk :)

Straks weer een stukje toeren met de kap omlaag  8)

Marc O.

;D

Des te meer ruimte in die C voor het resterende kinderpark :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Woger

Yep,
Blijft een 4 zitter en daar doe je niets aan. Maar 3 kinderen kun je wel iets aan doen  ;D

StefanCJ

Inderdaad, prima oplossing zo.

elianmars

Citaat van: Woger op 10-06-2016 11:14:22
Yep,
Blijft een 4 zitter en daar doe je niets aan. Maar 3 kinderen kun je wel iets aan doen  ;D

;D ;D

Drie kids achterin past ook, hoor ;)

Woger

Citaat van: elianmars op 10-06-2016 12:44:04
Citaat van: Woger op 10-06-2016 11:14:22
Yep,

;D ;D

Drie kids achterin past ook, hoor ;)

Past wel, sterker nog, met die scharminkels van mij passen er wel 8 op de achterbank, maar het mag niet  :police:

Walter

wel een C70 maar geen eten voor je kinderen? pfff   ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Voordat we er vanavond mee richting Renesse zijn gereden, mocht de C70 eerst de Peugeot van onze bejaarde buurman weer tot leven wekken.
Ik zag dat de koplampen van zijn auto heel zwak brandden. Dus aangebeld en gevraagd of hij wilde proberen of de Peug nog startte. Niet dus.
Daarom maar even de startkabels gepakt en de buurman blij gemaakt. Het bleek dat zijn vrouw de auto 's middags gebruikt had en aan de lichtschakelaar had zitten draaien.

Buurman is helemaal weg van de C en vond het geweldig dat hiermee zijn Peugeot het weer deed ;D

Lunadust

Niet eens even opgeduwd?
Dan heb je een excuus voor een R bumper?
En nog langer uitstel van de badkamer....
Techneut, geen dichter.