Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 10-06-2018 00:04:25
Gewoon informeren...

Ik heb een mail gestuurd met de twee foto's. Even afwachten dus :)

)()()sT

NinaPaul

Zomaar wat garantie vragen. Wel goed onderhouden (groene aanslag te zien)? Niet toevallig met koud weer (vorst) gebruikt?

Het lijkt op een slechte (te scherpe) vouw bij het opvouwen, maar wie daarvoor aansprakelijk zou zijn durf ik niet te zeggen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

elianmars

Citaat van: NinaPaul op 10-06-2018 10:20:41
Zomaar wat garantie vragen. Wel goed onderhouden (groene aanslag te zien)? Niet toevallig met koud weer (vorst) gebruikt?

Het lijkt op een slechte (te scherpe) vouw bij het opvouwen, maar wie daarvoor aansprakelijk zou zijn durf ik niet te zeggen.

Die groene aanslag zit er behoorlijk snel op. Ik was de auto regelmatig in de wasbox, waarbij ik de kap voorzichtig afspuit.
En ik heb de kap niet gebruikt bij vorst. Ik weet dat dat niet goed is rn bovendien vind ik het dan te koud ;D

StefanCJ

Hallo Rotonderidder, hoe bevallen je nieuwe banden?

:D

elianmars

Jaaaaaa, de Michelins bevallen heel goed! Super grip. Zeker vergeleken met de winterbanden waar ik tot vandaag op reed  :eusa_shifty: ;D

Het verschil van 17 naar 18 inch is niet spectaculair, maar het staat toch net even wat beter.

Verschil tussen donkere en lichte 18 inch:

Ik ben erg blij met deze velgen  :D
Heel veel dank en waardering voor Sander, die de velgen voor me heeft geregeld!  :eusa_clap:

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sbv

Heel netjes zo Mars, had je jaren geleden al moeten doen  ;D

Chris

innocenti

Mooie auto zo met 18inch. Staat veel beter.
Nu nog zilveren spiegelkappen en ik vind m af. Mooi dat je de R koplampen ook weer hebt geplaatst.

elianmars

Citaat van: Sbv op 11-06-2018 07:19:16
Heel netjes zo Mars, had je jaren geleden al moeten doen  ;D

Och, soms heb je weer eens zin in iets anders. En omdat ik de auto zelf nog niet zat ben, moet ik het maar met de velgen doen ;D

elianmars

Citaat van: innocenti op 11-06-2018 07:50:45
Mooie auto zo met 18inch. Staat veel beter.
Nu nog zilveren spiegelkappen en ik vind m af. Mooi dat je de R koplampen ook weer hebt geplaatst.

Ik ben alleen nog steeds bang dat de xenon er weer mee stopt  :eusa_shifty:

V70geRwin

Erg netjes en mooier dan de donkere versie.

MikeyQR

Ziet er zeker goed uit zo. 8)

koen.s