Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIM

Citaat van: elianmars op 01-10-2011 00:06:06

Juist daarom heb ik er een tijdrelais tussen gezet, maar ook daarmee valt de lamp uit  :eusa_think:

Misschien heeft het dan toch iets te maken met de spanningsval bij starten en staat je tijdrelais te kort. Probeer het eens uit op de manier die ik beschreef. Dan kun je de oorzaak misschien beter vinden. De oplossing komt later wel.

UserID6342

Citaat van: KIM op 30-09-2011 23:48:16
Citaat van: elianmars op 30-09-2011 23:03:06
Citaat van: KIM op 30-09-2011 22:48:49
Citaat van: elianmars op 30-09-2011 21:24:00
Als ik de knop van de verlichting even uit en weer aan zet, start de lamp wél gewoon op.


Probeer eens zelf de verlichting aan te draaien

Zie de quote van mijn post. Als ik de schakelaar uit en weer aan zet, doet de lamp het wel.

Ik bedoelde ook: zet voortaan je verlichting altijd aan mbv de schakelaar, nadat de motor gestart is.
Ik doe dat ook altijd (eigenlijk bedoeld als behoud van de ballasten).
Hier idem

elianmars

#3452
Vanavond heb ik weer gesleuteld. En dan niet aan de Volvo, maar aan de Fiat  :o

Er liggen nieuwe wielen onder.

Voor:



Na:



Voor:



Na:




Staat beter toch, die wieldoppen?  ;D

Ik zou het kreng graag nog een eind omlaag halen, maar dat vind mijn vrouw onzin. Kijken of ik me kan inhouden.......  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Johann

Brander op de veren zetten. Vrouw zal weinig verschil in wegligging merken.

elianmars

Citaat van: Johann op 09-10-2011 22:58:30
Brander op de veren zetten. Vrouw zal weinig verschil in wegligging merken.

Stuiteren doet-ie toch al, dus dat maakt niet uit  ;D

Sbv

hoe lang blijven de velgen zo ?
Staat wel een stuk beter, nu nog 4 cm omlaag en dan die stuurbekrachtiging ook inbouwen

arjen850

Daar moet je een mooie buikschuiver van maken :eusa_clap: :eusa_dance:

Taranis

Ik zeg verlagen. E. heeft niets te willen :evil: had ze maar in een 850 moeten willen rijden

elianmars

Citaat van: Sbv op 09-10-2011 23:11:11
hoe lang blijven de velgen zo ?
Staat wel een stuk beter, nu nog 4 cm omlaag en dan die stuurbekrachtiging ook inbouwen

't Zijn wieldopjes  ;D

Ik vermoed dat ze twee dagen onbeschadigd zullen blijven. Dan rijdt ze er weer mee langs de stoeprand, hier voor het huis. Vandaar dat ik weiger om er echte lichtmetalen velgen onder te zetten.
Bovendien geeft ze er geen moer om. Ze liep gisteren al te klagen dat ze liever de oude dopjes had, omdat deze zo glimmen. Ja, dat komt doordat ze schoon zijn, muts  ::) ;D

Die stuurbekrachtiging waag ik me nog steeds niet aan. Ik heb al gezocht, maar kan er geen aansluitingen voor vinden. Het is elektrische stuurbekrachtiging.

elianmars

Zo, de verlaging is klaar.

Voor:



Na:




Nu nog even in het echt voor elkaar zien te krijgen  ;D

Sbv

Je had onlangs wat wat die rollen met daklood liggen. Is dat een idee om die in de Fiat te leggen ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 10-10-2011 09:06:48
Je had onlangs wat wat die rollen met daklood liggen. Is dat een idee om die in de Fiat te leggen ?

Kan ik beter nieuwe veren bestellen, die zijn goedkoper dan die rollen lood  :eusa_shifty:

Johann


elianmars

Citaat van: Johann op 10-10-2011 09:25:16
Is dat zo"n ding?

http://www.youtube.com/watch?v=TBjgavYp1OA

Zo probeer ik wel eens hier door het dorp te rijden met dat gebakje  ;D

Ik zal het fimpje eens aan haar laten zien.

grijzev70tdi

Citaat van: Johann op 10-10-2011 09:25:16
Is dat zo"n ding?

http://www.youtube.com/watch?v=TBjgavYp1OA

Haha, zoiets hebben wij ook gehad







Jawel, 64 PK  :eusa_drool:


Ik vond het 2 jaar geleden een geweldig karretje. Kon er snoeihard mee de hoek om. Vind het toch wel jammer dat ie verkocht is :'(
Grolsch, het klinkt al lekkerder