Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

t_w

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 07-02-2012 18:43:07
De laatste foto's van de Sei.

Ik ben er ook erg rouwig om:

http://www.familie-verweij.nl/diverse/seiweg2.JPG

:evil: :evil:

Dat is er een voor het nieuwe topic ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Citaat van: t_w op 07-02-2012 22:23:20
Geniale foto  ;D
+ 1.  Kan me ook wel voorstellen als je vrouw met de kinderen erin of met een Punto of met een Sei rijd hoor.

Sbv

Nu nog een foto van Elianne waarbij je blij is met haar Punto  ;D

mehn

Citaat van: Sbv op 07-02-2012 16:23:53
Citaat van: elianmars op 07-02-2012 16:17:57
De groene is niet meer (in ons bezit)  :)
Aha de vuilnisauto is geweest  ;D

Nee die gast die de glasbak komt leegmaken en eigenlijk eerst naar Pearle moet ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 08-02-2012 08:08:11
Citaat van: Sbv op 07-02-2012 16:23:53
Citaat van: elianmars op 07-02-2012 16:17:57
De groene is niet meer (in ons bezit)  :)
Aha de vuilnisauto is geweest  ;D

Nee die gast die de glasbak komt leegmaken en eigenlijk eerst naar Pearle moet ;D

;D ;D

elianmars

Pfff..... Heb ik een originele plug-and-play originele alarminstallatie voor de Punto gevonden op eBay Duitsland, wil de verkoper niet naar Nederland verzenden  ::)

Dat maak ik niet veel mee, trouwens. Meestal krijg ik wel een positief antwoord.

grijzev70tdi

Ben je ook zo actief met de sei geweest? ;D

elianmars

grijzev70tdi

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 08-02-2012 23:04:07
Pfff..... Heb ik een originele plug-and-play originele alarminstallatie voor de Punto gevonden op eBay Duitsland, wil de verkoper niet naar Nederland verzenden  ::)

Dat maak ik niet veel mee, trouwens. Meestal krijg ik wel een positief antwoord.

Herder?

UserID6342

Pfff..... Heb ik een originele plug-and-play originele alarminstallatie voor de Punto gevonden op eBay Duitsland, wil de verkoper niet naar Nederland verzenden  ::)

Informeer eens bij een originele dealer Marcel, ik denk dat je verbaast bent hoe laag die prijzen van originele onderdelen zijn.  Heb jarenlang Fiat gereden en was origineel altijd het goedkoopst klaar. Ander heel groot voordeel, zelfs van de oude Fiatjes (tot 1963) is alles nog steeds gewoon nieuw leverbaar..

KIM

En als je ooit in Italie komt, gaan de poorten naar het walhalla open. Daar verkopen ze werkelijk alles nog van al die oude FIAT's.

Taranis

Pfff..... Heb ik een originele plug-and-play originele alarminstallatie voor de Punto gevonden op eBay Duitsland, wil de verkoper niet naar Nederland verzenden  ::)

Waar in Duitsland ligt het? Als 't op de route naar Denemarken ligt wil ik het volgende maand best even ophalen. Alleen duurt het dan dus nog even.

maruska

Heb je geen Duitsche contacten die het voor je kunnen doorsturen ? Of misschien bestaan er partijen die dat voor je doen, zoals er in USA ook zitten..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R