Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sbv

kan je telefoon niet met usb op de Yatour dan ? met Bluetooth lijkt mij geen optie(geen handige in ieder geval)

elianmars

Citaat van: Sbv op 12-11-2014 20:44:45
kan je telefoon niet met usb op de Yatour dan ? met Bluetooth lijkt mij geen optie(geen handige in ieder geval)

Ik vind het wel handig via Bluetooth. Het ding ligt nu in het dashboardkastje. Maar ik zal eens kijken of het via usb kabel ook werkt. Een usb stick gaat sowieso.

Taranis

Citaat van: elianmars op 12-11-2014 20:27:29
Aangezien er al een Parrot in de wagen zit, gebruik ik de Yatour niet voor het bellen.

Waarom speel je je muziek niet af op de Parrot dan?? :eusa_think:

elianmars

Citaat van: Taranis op 12-11-2014 20:55:57
Citaat van: elianmars op 12-11-2014 20:27:29
Aangezien er al een Parrot in de wagen zit, gebruik ik de Yatour niet voor het bellen.

Waarom speel je je muziek niet af op de Parrot dan?? :eusa_think:

Omdat die dat niet kan?  :P


Maarre..... niks aan de hand:



Ik heb het net even getest. Werkt gewoon. Zowel Yatour als Parrot zijn gekoppeld. Als ik een telefoonnummer kies, wordt de muziek uitgeschakeld en hoor ik het gesprek over de speakers. Zodra ik ophang, komt de muziek weer over de speakers.

Ik ben dus nog blijerderder  :D ;D

Ewout Schalkwijk

Mooi weer Mars. Ik moet ook iets gaan verzinnen voor m'n komende iPhone 6Plus. Koppelen via Bluetooth en wegleggen. Als ik dat ding in een houder zet kan ik waarschijnlijk niet meer door m'n voorruit naar buiten kijken. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: elianmars op 12-11-2014 20:58:59
Citaat van: Taranis op 12-11-2014 20:55:57
Citaat van: elianmars op 12-11-2014 20:27:29
Aangezien er al een Parrot in de wagen zit, gebruik ik de Yatour niet voor het bellen.

Waarom speel je je muziek niet af op de Parrot dan?? :eusa_think:

Omdat die dat niet kan?  :P

Raar. Mijn Parrot wel.

elianmars

Citaat van: Taranis op 12-11-2014 21:02:28
Citaat van: elianmars op 12-11-2014 20:58:59
Citaat van: Taranis op 12-11-2014 20:55:57
Citaat van: elianmars op 12-11-2014 20:27:29
Aangezien er al een Parrot in de wagen zit, gebruik ik de Yatour niet voor het bellen.

Waarom speel je je muziek niet af op de Parrot dan?? :eusa_think:

Omdat die dat niet kan?  :P

Raar. Mijn Parrot wel.

CK3100?

Taranis

Hij is vierkant, er staat 'Parrot' op en hij zat al in de auto toen ik 'm kocht ;D

Sbv

Citaat van: Taranis op 12-11-2014 21:10:56
Hij is vierkant, er staat 'Parrot' op en hij zat al in de auto toen ik 'm kocht ;D
CK3200LS

elianmars

Citaat van: elianmars op 07-10-2014 21:29:01
Neejjjjjj. Ik ben met een andere spuiter bezig. Vader van een teamgenootje van Daan, die samen met zijn broer een schadebedrijf heeft. Ik ben benieuwd wat hij ervoor rekent. Hij zou van de week even langs komen om de hardtop te bekijken (hij woont om de hoek  ;D ).



Nou, na ruim een maand wachten is de beste man nog altijd niet langs geweest. Hij heeft het tussentijds nog een paar keer beloofd, maar ik heb geen zin meer om te wachten. Dus eind van de middag heb ik de hardtop en spiegelkapjes bij mijn "vaste" spuiter gebracht. Binnenkort staat er geen cabrio, maar coupé voor de deur  ;D

StefanCJ


elianmars

Ja hoor, het is weer zover.... Problemen met de xenon. Zaterdagavond klaar voor vertrek naar de Ardennen. Auto volgepakt, iedereen erin en rijden maar. Nou niet dus.... xenon gaat plots knipperen. Heeft de hele tijd probleemloos gewerkt. Tot nu dus.
Het vreemde is dat de verlichting goed brandt als de motor niet loopt. Zodra de motor loopt gaat het fout. Relais gaat als een bezetene tekeer en xenon gaat daardoor knipperen.

Ik heb er even naar gekeken, maar aangezien het al erg laat was, zoveel mogelijk bagage in de Punto gepropt en daarmee naar de Ardennen gereden.
Vanavond zijn we weer thuis en ik wil komende dagen kijken of ik de xenon toch in orde kan krijgen.

Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken? Waarom brandt de verlichting goed als de motor uit staat, maar gaat het fout als de motor loopt?
Te weinig spanning door dynamo??

Het gaat om originele Volvo xenon koplampen, gemonteerd in een wagen waar standaard halogeen in zat. Xenon aan de praat gekregen via weerstanden. Zonder weerstanden lukte het niet.

Bouke

Zit ergens een massadraad niet goed vast en dus slecht contact maakt als de motor loopt, lees trilling?

V70geRwin

Zit er niet iets los wat gaat bewegen/mee trillen zodra de motor draait?

elianmars

#6929
Nou, vanmorgen alle kabels gecontroleerd, relais vervangen, accu en dynamo doorgemeten, niks te vinden.
Daarom maar de originele koplampen gemonteerd. Beter iets dan niets  :eusa_shifty:
Nu kunnen we in ieder geval weer met de Volvo naar de Ardennen, in plaats van de Fiat :P






Verder thuis druk bezig geweest (o.a. nieuwe cv ketel gemonteerd). Aanhanger op de zaak gehaald om alle zooi weg te kunnen halen, rijd ik de linker voorvelg langs een stoeprand met wegrijden. Ik moest de bocht ruim nemen om de voorkant van de Peugeot niet te raken. Er is nu een flink brok lak van de velg.... :eusa_doh:

De eerste beschadiging sinds ik de velgen heb  :'(