Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

leons850

Citaat van: NickGR op 12-03-2015 20:16:48
Citaat van: leons850 op 12-03-2015 19:28:15
Moraalridders ook altijd. :eusa_snooty:

Jij moet altijd de overtreffende trap hebben, leer dat eens af  :-*

sans rancune overigens  ;)

Zoals jij met smileys?
Marcel deed 220+ dat kan ook 300 zijn.
Ik had iemand die op de tomtom keek en iemand naar de koffer.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Citaat van: leons850 op 12-03-2015 20:34:35

Marcel deed 220+ dat kan ook 300 zijn.


;D

Ik heb bij 220 nog op de teller gekeken. Daarna was ik zo geconcentreerd op de weg, dat ik niet meer heb gekeken wat de snelheid was. Ook ik was namelijk bezig met een BMW  :eusa_angel:

Mijn vrouw bleef er zowaar rustig onder. Normaal gesproken wil ze nog wel eens commentaar geven als het gaspedaal wat dieper gaat.

leons850

Citaat van: elianmars op 12-03-2015 21:30:23
Citaat van: leons850 op 12-03-2015 20:34:35

Marcel deed 220+ dat kan ook 300 zijn.


;D

Ik heb bij 220 nog op de teller gekeken. Daarna was ik zo geconcentreerd op de weg, dat ik niet meer heb gekeken wat de snelheid was. Ook ik was namelijk bezig met een BMW  :eusa_angel:

Mijn vrouw bleef er zowaar rustig onder. Normaal gesproken wil ze nog wel eens commentaar geven als het gaspedaal wat dieper gaat.

Ja bij die gang begin je verbazingwekkend geconcentreerd te rijden he? ;)
Ik begreep van 1 van de achter passagiers toen wat de snelheid was, die naast mij moest omhoog kijken naar de koffer.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Citaat van: Bouke op 12-03-2015 19:21:43
Straks is de cirkel wat betreft de Roetmobiel weer rond want vanavond breng ik het motorblok terug naar Marcel :eusa_dance:








En daar is-ie dan  ;D

André, bedankt voor het blok en Bouke bedankt voor het brengen!
Nu maar eens gaan nadenken wat ermee te doen  :P

Ewout Schalkwijk

Mag ik eventueel een optie op de kunststof kap op het blok?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars


elianmars


Walter

Marcel, voel ik een transplantatie aankomen? Zou dat rijden, een Punto D5252T?

Overigens Leon, denk jij dat bij die snelheid die koffer langzaam loslaat? Of zal de constructie ineens scheuren? Niet moraalridderig bedoeld, gewoon om je iets in te laten zien

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: Walter op 13-03-2015 08:25:24
Marcel, voel ik een transplantatie aankomen? Zou dat rijden, een Punto D5252T?

Overigens Leon, denk jij dat bij die snelheid die koffer langzaam loslaat? Of zal de constructie ineens scheuren? Niet moraalridderig bedoeld, gewoon om je iets in te laten zien

;D

Dakkoffer is in 1 ruk weg. Zeker met zulke hoge snelheden. Het materiaal van zo'n ding is drie keer niks.

leons850

Citaat van: Walter op 13-03-2015 08:25:24
Marcel, voel ik een transplantatie aankomen? Zou dat rijden, een Punto D5252T?

Overigens Leon, denk jij dat bij die snelheid die koffer langzaam loslaat? Of zal de constructie ineens scheuren? Niet moraalridderig bedoeld, gewoon om je iets in te laten zien

Daarom zaten er 2 spanbanden van 10cm breed overheen en achterlangs, die koffer had met de eigen beugels niet eens meer vast hoeven zitten, want zoals Marcel al zegt dat spul is niets. Ik heb een stuk of 10 van die dingen liggen, heb er ook al een paar auto's mee gesleept dus wat dat betreft houden ze wel. Dakdragers moet je nog met bouten vast zetten, die gingen ook nergens heen.
Uiteraard kan zoiets mis gaan, is niet gebeurd, ding bleef keurig zitten en zat toen we thuis waren nogsteeds op de gemarkeerde plek, voor de terugweg even een paar streepjes gezet.
ik was nog eerder bang dat de voorkant er af zou scheuren, daarbij keek de passagier of hij niet ging trillen, niet of hij er af waait.

Het grootste probleem dat ik kon hebben was dat hij de auto zou optillen, daarom niet harder dan dit gegaan om dat hij onrustig werd En van het gas af gegaan, point made tegen de BMW.

Daarbij snap ik dat ik een risico neem, probleem is dat ik in die auto zag, de auto's kon tellen inschatten in welke ruimte ik zo hard zou rijden, ik precies wist hoe de boel vast zit, ik voelde wat de auto aan het doen was.
niemand was daar van dit forum bij, maar meteen een oordeel klaar. Daarnaast ben ik 24, laat me lekker. Als er wat gebeurd ben ik zelf de zak.

Toen Koen net zijn rijbewijs had en een keer 160 reed hadden ook 10 mensen een oordeel, niemand was daar bij, dan kun je niet oordelen. Daar kan ik me nog al aan ergeren.

Het is gebeurd, het is goed gegaan, what's the problem?
Rij bijna nooit meer met zo'n ding op t dak, skies gaan in de auto zodat dat achterlijke ding er niet op hoeft.

Ben 2 weken terug nog op wintersport geweest met een andere auto dan de mijne, niet harder gereden dan 170 omdat de auto daarboven onrustig word. Zit dus best een beetje verstand in, af en toe alleen even niet. Nogmaals, ben 24.

En ik was dus niet de enige die het probeerde he?
Alleen ik ben altijd de overtreffende trap zoals iemand zei, terwijl als hij had gelezen ik het precies wist en de ander niet.

Zullen we er nu over ophouden dan?


"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Snellebaksteen

Met een spanband er om gaat het best goed hoor.
Ik heb ook wel eens boven de 220 gereden met een dakkoffer. Met een volle auto (alle vakantiezooi en vrouw en kinderen).
Als de situatie het toelaat en alles is technisch in orde zou ik het zo weer doen ondanks alle opgestoken vingertjes.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

maartendeb

Het beste om oordelen over rijstijl te voorkomen, is er niet over posten denk ik  :eusa_shhh: ;D

StefanCJ

Citaat van: maartendeb op 13-03-2015 11:05:42
Het beste om oordelen over rijstijl te voorkomen, is er niet over posten denk ik  :eusa_shhh: ;D

Dat klopt wel aardig denk ik.

leons850

Citaat van: Snellebaksteen op 13-03-2015 11:00:56
Met een spanband er om gaat het best goed hoor.
Ik heb ook wel eens boven de 220 gereden met een dakkoffer. Met een volle auto (alle vakantiezooi en vrouw en kinderen).
Als de situatie het toelaat en alles is technisch in orde zou ik het zo weer doen ondanks alle opgestoken vingertjes.


Dat was mijn gedachten gang dus ook mja...


Citaat van: maartendeb op 13-03-2015 11:05:42
Het beste om oordelen over rijstijl te voorkomen, is er niet over posten denk ik  :eusa_shhh: ;D

Ja misschien had ik beter een pb kunnen sturen Inderdaad.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Wanneer potje racen met dakkoffer, Leon?   :eusa_angel: ;D