Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Johann

Citaat van: Sbv op 30-11-2015 14:34:31
Vandaag kan hij gelijk testen of de cabrio waterdicht is

Zou sowieso even goed checken op roest achter het dashboard, in de kokerbalken en tussen het achterste "schutbord" onder de kap.  ;D ::) :P (Nou is ie er toch niet ziek van?)  ;)

Vulk

Wat een ijkel die Joost!  :evil:

Van harte!

elianmars

En hij is er  :D



Maar even aan de zaak gezet. Morgen kijken of ik de achterruit wat kan vastplakken. Onderin laat de kap los van de ruit. Is een bekend probleem  :eusa_shifty:

Verder de wagen nog eens goed bekeken. Valt me helemaal niet tegen. Heeft wat minpuntjes, maar dan heb ik tenminste weer wat te klussen  ;D


Weet iemand of de midden/tunnelconsole van de cabrio hetzelfde is als van de coupé? Ik kwam er net achter dat de armsteun ooit iets veel te hard naar achteren is geklapt. Ziet er niet zo fraai uit. Is me gisteren niet opgevallen. Heb totaal niet achterin gekeken  :eusa_doh:

Het ding mag ook wel flink gepoetst worden, maar dat gaat wel goed komen.

viking_in_shorts

Welk gedeelte van de tunnelconsole moet je hebben. Ik heb hier nog een unit liggen die ik nooit gebruikt heb (gratis gekregen bij aankoop van een stuur).

Maar als je de middenarmsteun bedoeld (met bekerhouder) - daar mag je er twee van kopen als je die vind. Ik kan 'm maar niet vinden :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 30-11-2015 19:39:42
Welk gedeelte van de tunnelconsole moet je hebben. Ik heb hier nog een unit liggen die ik nooit gebruikt heb (gratis gekregen bij aankoop van een stuur).

Maar als je de middenarmsteun bedoeld (met bekerhouder) - daar mag je er twee van kopen als je die vind. Ik kan 'm maar niet vinden :eusa_shifty:


Voor zover ik kan zien, heb ik het gedeelte waar de middenarmsteun aan vast zit nodig, plus het gedeelte erachter, waar de knopjes van de raambediening in zitten (en het knopje van de subwoofer  :eusa_dance: )

)()()sT

Gefeliciteerd!!! Laat hem maar lekker binnen staan, mijn cab staat ook lekker overdekt nu.
Die velgen..... :P

The Volvoboy

Echt een mooie wagen Marcel! 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

henry classic v70

Citaat van: elianmars op 30-11-2015 19:41:16
Citaat van: viking_in_shorts op 30-11-2015 19:39:42
Welk gedeelte van de tunnelconsole moet je hebben. Ik heb hier nog een unit liggen die ik nooit gebruikt heb (gratis gekregen bij aankoop van een stuur).

Maar als je de middenarmsteun bedoeld (met bekerhouder) - daar mag je er twee van kopen als je die vind. Ik kan 'm maar niet vinden :eusa_shifty:


Voor zover ik kan zien, heb ik het gedeelte waar de middenarmsteun aan vast zit nodig, plus het gedeelte erachter, waar de knopjes van de raambediening in zitten (en het knopje van de subwoofer  :eusa_dance: )

Zijn die armsteunen zoveel anders als een s/v? anders zou je dat gedeelte toch kunnen  gebruiken
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: )()()sT op 30-11-2015 19:41:52
Gefeliciteerd!!! Laat hem maar lekker binnen staan, mijn cab staat ook lekker overdekt nu.
Die velgen..... :P

Jij nog bedankt voor de link  :-*   De badkamer moet maar even wachten...  :P

Ik kan 'm helaas niet binnen laten staan. Normaal gesproken staat ons bedrijfspickupje daar. Die staat nu zielig in de regen  :-[

viking_in_shorts

Mijn geheugen was blijkbaar niet heel erg gaaf. Dit is het enige stukje wat ik heb liggen. Er staat me bij dat de verkoper vertelde dat dit de echte hout versie is, en niet de plastieke. Maar zeker weten doe ik dat niet.


elianmars

Dat is onder andere kapot, ja  :eusa_shifty:

Ik zie hier echter geen sparingen voor de ruitbediening in. Ik meen dat die bij mij onder dat bakje zitten.

viking_in_shorts

Heb het even door Bing gegooid (=jaja ....) en daar lijkt het erop dat je gelijkt hebt.
Als je wilt boren / dremelen mag je 'm van me hebben.

Sbv

tijd voor een carpoort bij huis Marcel of op je werk wat anders indelen dat beide erin kunnen

elianmars

Citaat van: Spin! op 30-11-2015 12:27:24
Citaat van: elianmars op 29-11-2015 19:55:22
Citaat van: Hans Duiven op 29-11-2015 19:50:20
Citaat van: elianmars op 29-11-2015 19:40:10
Oké, één fotootje dan.


http://myalbum.com/photo/hkW7yP71IVm2/540.jpg


Ik had juist van de week mijn 850club lidmaatschap opgezegd.....  :eusa_shifty:

Dat zal je toch wel met een reden hebben gedaan of niet?

Van harte met je C70 cabriolet.



De reden was dat ik al bijna zes jaar geen 850/x70 classic meer had.

Gefeliciteerd, mooie C!

Zal ik je opzegging dan maar ongedaan laten maken? ;D (indien ja-> stuur even pb)

En het is geregeld, waarvoor dank!  :)

Ik ben weer clublid  :D

Johann

Citaat van: elianmars op 30-11-2015 19:33:12dan heb ik tenminste weer wat te klussen  ;D

:)

Gaat helemaal goed komen.