Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

volvobug

Ik zet ze met een puntlasje vast.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: Emiel op 01-07-2019 10:29:07
Heb er bij de s70 een papiertje tussen gevouwen, heeft het zeker een jaar vol gehouden.

Heb ik geprobeerd, maar batterij wipte toch los. En bij meer papier kreeg ik de ab niet meer dicht  :eusa_shifty:

Taranis

Toevallig heb ik gisteren bij die van de C70 er een stukje ducttape achter gestoken. Werkt prima.

Chris

Citaat van: Taranis op 01-07-2019 13:15:22
Toevallig heb ik gisteren bij die van de C70 er een stukje ducttape achter gestoken. Werkt prima.

Zo zit het bij mij ook :).

elianmars

Degelijk spul, begrijp ik ;D

Mocht ik geen goede batterijhouders kunnen vinden, dan maar zelf aan de klus om het in orde te krijgen. Papiertje werkt in elk geval niet. Misschien dat de ducttape een beter idee is.
We gaan het zien ;D

H_Rovers

Ik heb zo'n viltje voor onder een stoelpoot op het achterplaatje geplakt. Werkt goed, heeft de geode dikte.

Overigens, je kan de auto toch gewoon starten als het alarm erop staat? Bij mijn auto schakelt dan het alarm uit.

elianmars

Citaat van: H_Rovers op 01-07-2019 16:21:15
Overigens, je kan de auto toch gewoon starten als het alarm erop staat? Bij mijn auto schakelt dan het alarm uit.

Nope. Deed niks.

)()()sT

Raar. Want bij m'n cabrio deed ie het wel met ME7.
Ik weet eigenlijk niet of het bij Motronic 4.4 werkt.

elianmars

Net even getest en jawel, auto start en alarm gaat gewoon uit.
Nog even iets anders getest. Als de zekering eruit ligt, start-ie niet. Dat zal gisteren dan het geval zijn geweest  :eusa_wall:

Als ik geweten had dat-ie gewoon zou starten, had ik niet zo moeilijk hoeven doen  :eusa_shifty: ;D

arjenT5R

Hoe zeggen ze dat ook alweer? Door schade en schande wordt men wijs ofzo? ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 02-07-2019 08:19:00
Hoe zeggen ze dat ook alweer? Door schade en schande wordt men wijs ofzo? ;D

Jah  ;D

elianmars

CiteerWaarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Jeu  :eusa_shifty: ;D

Inmiddels ook m'n 18 inch Pegs aan puin gereden op precies dezelfde betonnen hoek als waar ik met de 17 inch tegenaan zat  :eusa_wall: :eusa_wall:

Een velg moet sowieso worden vervangen. Daar zit een scheur in  ::)
Ik heb er niet echt haast mee. De winterbanden gaan er toch binnenkort onder.
Of misschien toch ook niet.... Ik ben namelijk bezig met een elektrische auto. Dus waarschijnlijk ga ik de 10 jaar V70 net niet halen.

Ik ben nog aan het wikken en wegen, maar ben er voor 80% uit  ;D

kulk

Wat moet die V70 T-5 opbrengen?

Chris

Ah.. dat wordt natuurlijk een Polestar 2 ;D!?

Serieuze vraag: waar kijk je naar? :) ik zag een MG voorbij schieten als een van de kandidaten?