Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

inderdaad. Het was overigens wel leuk om weer een keer bij elkaar te zijn

maruska

dat zeker ! gelukkig met iedereen uitgebreid kunnen praten ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Wegens de Corona-crisis worden er niet veel kilometers gemaakt met de auto's.
De Fiat komt af en toe van zijn plek voor wat boodschappen.
De MG staat vuil te verzamelen bij de zaak. Deze staat onder een boom, waar veel rotzooi vanaf komt (inclusief vogelflatsen...).
Daarom heb ik er een hoes voor gekocht. Scheelt weer een aantal wasbeurten  ;D

Inmiddels heb ik er wel andere velgen onder liggen. Het zijn 18 inch VW Santiago velgen geworden.
Vanmorgen heb ik er de banden om laten leggen. Omdat het erg lastig is om de juiste TPMS sensoren te vinden, heb ik de sensoren over laten zetten.
De 17 inch velgen wil ik gaan gebruiken voor winterbanden, dus daar moeten nog wel sensoren voor worden geregeld.
Via Maarten een linkje naar Ali gekregen waar de juiste sensoren te koop zouden zijn.
Binnenkort maar bestellen en hopen dat het echt de juiste zijn  :eusa_shifty:

Ik vind het een hele verbetering tegenover de 17 inch wielen

Van

Naar

De C70 is nog altijd in winterslaap. Het schiet niet echt op met de werkzaamheden in de straat, dus ik ben bang dat het pas 2021 gaat worden eer dat ik haar wakker ga maken  :-\

Qua werk hebben we gelukkig niet te klagen. De opdrachten stromen binnen  :D

)()()sT

Veel beterder! 8)
Wanneer komt de verlagingsset? ;D

Maestro12

Citaat van: )()()sT op 03-05-2020 08:57:11
Wanneer komt de verlagingsset? ;D

Zal eerder een bodylift worden, kan die weer thuiskomen met de auto  :eusa_think:
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

elianmars

Citaat van: Maestro12 op 03-05-2020 10:48:31
Zal eerder een bodylift worden, kan die weer thuiskomen met de auto  :eusa_think:

Hehe  ;D

Verlagen ga ik bij deze auto niet doen. Zo'n SUV mag best wat hoger op zijn pootjes staan, vind ik.

Sbv

Staat een stuke beter zo Marcel. Met wat bodemvrijheid kom je toch wel de straat in ? Scheelt een eind lopen

Walter

behoorlijk opgeknapt met die wielen, geen thuiskomers meer

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ewout Schalkwijk

Is die MG een echte AWD of een 'ik doe maar alsof'? In NL schijnen ook nep XC's te rijden. ::)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

NinaPaul

De MG is een FWD auto, maar daardoor wel wat zuiniger. (de accu is niet zo groot)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-05-2020 11:03:06
Is die MG een echte AWD of een 'ik doe maar alsof'? In NL schijnen ook nep XC's te rijden. ::)

Ik denk dat het merendeel van de XC60's in NL gewoon FWD is. Mijn ouders hadden er ook zo een (totdat die auto in vlammen opging).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

van xc70 rijden ook een hoop D3 rond, allemaal fwd.

Taranis

Vergeet de 2.0 T5 viercilinder uitloopmodellen niet, dat was ook allemaal fwd.

elianmars

Citaat van: NinaPaul op 04-05-2020 12:14:56
De MG is een FWD auto, maar daardoor wel wat zuiniger. (de accu is niet zo groot)

Godzijdank FWD, ja. Anders was de range helemáál om te janken  :eusa_shifty: ;D

Walter

Citaat van: elianmars op 05-05-2020 00:53:32
Godzijdank FWD, ja. Anders was de range helemáál om te janken  :eusa_shifty: ;D

niet mekkeren, je moet wat overhebben voor de bijtelling. Wij vullen de staatskas wel hoor, maak je geen zorgen  ;D ;D ;D ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937