Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

big ben

Ziet er strak uit Marcel :D................. maar als de T5 "klaar" is wat dan??

Grt Ben ;)

elianmars

Citaat van: Sbv op 02-05-2010 20:17:24
Nog de oude matten erin ?

Ziet er wel erg mooi uit zo. Van de week even bewonderen


De nieuwe matten zijn nog niet binnen. Ik had gehoopt dat ze er gisteren zouden zijn. Dan had ik die er graag ingelegd.

Maar goed, 't is niet anders.

elianmars

Citaat van: big ben op 02-05-2010 20:31:04
maar als de T5 "klaar" is wat dan??



Rijden en genieten  :eusa_dance: :D

Misha

Handrem van die hokken is ook niet echt handig gepositioneerd vind ik.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 02-05-2010 20:40:20
Handrem van die hokkenschitterende wagens is ook niet echt handig gepositioneerd vind ik.

Ik heb er niet echt problemen mee, eigenlijk  :eusa_think:

UserID6342

Erg netjes geworden Marcel, ziet er weer gelikt uit.  Idd is, denk ik ook, dat dat stuur zo blingbling is door de flits van de camera.  Verder niets als lof.  Hebben ze echt netjes gedaan.

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 02-05-2010 20:37:15
Citaat van: big ben op 02-05-2010 20:31:04
maar als de T5 "klaar" is wat dan??



Rijden en genieten  :eusa_dance: :D

Yeah, right!! ;D

Ziet er netjes uit Marcel. :eusa_clap:


big ben

Ja haha ;D dat begrijp ik............ ik heb het verkeerd geformuleerd, wat ik eigenlijk bedoel is wat wil je er allemaal nog aan veranderen?

Vertigo

Citaat van: elianmars op 02-05-2010 20:37:15
Citaat van: big ben op 02-05-2010 20:31:04
maar als de T5 "klaar" is wat dan??



Rijden en genieten  :eusa_dance: :D

En vervolgens je gaan vervelen en een D5 kopen om weer van voor af aan te beginnen :P


Maar ziet er netjes uit hoor Marcel! je zou niet zeggen dat ie al zo veel kilometers op de teller had staan. :eusa_clap:

Gr.

elianmars

Citaat van: big ben op 02-05-2010 20:51:51
Ja haha ;D dat begrijp ik............ ik heb het verkeerd geformuleerd, wat ik eigenlijk bedoel is wat wil je er allemaal nog aan veranderen?

Alleen verlagen moet nog gebeuren.

En wat dingen zoals de matten en een nette afdekkap voor de overblijfselen van de afneembare trekhaak.














En dan nog een dikke downpipe, en chippen, en en en en.......................   ;D

R.Bijl

ziet er weer netjes uit Marcel!

grt
Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Chris

Strak hoor Marcel!

Leuk te zien dat je ook voor de details gaat zoals met de matten :)

elianmars

Citaat van: Chris op 03-05-2010 08:46:10
Strak hoor Marcel!

Leuk te zien dat je ook voor de details gaat zoals met de matten :)



De rubber matten die er nu in liggen zijn ideaal bij slecht weer, maar ze zien er niet uit  :-X

Zodra ik de originele Volvo matten binnen heb, gaan deze de opslag in, tot van de winter. Dan ga ik ze er toch weer in leggen  ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 03-05-2010 09:15:39
Citaat van: Chris op 03-05-2010 08:46:10
Strak hoor Marcel!

Leuk te zien dat je ook voor de details gaat zoals met de matten :)



De rubber matten die er nu in liggen zijn ideaal bij slecht weer, maar ze zien er niet uit  :-X

Zodra ik de originele Volvo matten binnen heb, gaan deze de opslag in, tot van de winter. Dan ga ik ze er toch weer in leggen  ;D

Ik overweeg die rubberen ook nog wel voor de winter. Afgelopen winter kreeg ik mijn wagen en als ik zag hoe vies de matten soms waren. Ze zijn nu nog behoorlijk mooi (ik denk dat ze een keer vervangen zijn) en dat wil ik ook graag zo houden.

Weet je wat een set rubberen kost?