Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Ik vind eigenlijk dat grote ding wel gaaf staan. Soort van "kijk eens hoe groot die van mij is" :eusa_shifty:

Sterker nog - ik had gewoon de trekhaak laten zitten - mijn vriendin rijd toch alleen maar tegen dingen aan. Kan ze beter beschermd doen...

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 27-08-2010 09:07:22
Ik vind eigenlijk dat grote ding wel gaaf staan. Soort van "kijk eens hoe groot die van mij is" :eusa_shifty:

Dat is ook wel weer een mooi argument  ;D

Mocht het niet lukken om de boel voor de kleine aan te passen, gaat de grote er weer op. Alles beter dan het ijzer in het zicht  :P

rogerV701998

Op een van mijn lease auto's zat een afneembare trekhaak. De bijbehorende stekkerdoos zat op een soort scharnier gemonteerd die je, als je de trekhaak niet gebruikte, onder de bumper kon weg klappen... :eusa_think:

elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 27-08-2010 09:10:09
Op een van mijn lease auto's zat een afneembare trekhaak. De bijbehorende stekkerdoos zat op een soort scharnier gemonteerd die je, als je de trekhaak niet gebruikte, onder de bumper kon weg klappen... :eusa_think:

Was bij mijn vader's vorige wagen ook. Misschien dat ik iets kan verzinnen daarvoor.

Johann

Is niet zoveel ruimte voor en je kunt 'm dan maar half achter de bumper wegklappen.

mehn

Mijn stekkerdoos zit sinds kort binnen in de auto ;D

Nu de bevestigingsplaat nog even verwijderen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pwaes

Ik heb hem bij mijn 850 met een speednut vastgezet op de stang van de trekhaak zelf (de boog achter de bumper).

Je ziet hem niet zitten (valt weg achter de bumper) en je kan hem gewoon gebruiken als je er een stekker in moet doen. Ik durfde hem niet al te ver van de trekhaak zelf weg te halen, omdat niet overal (bij elke aanhanger) de draad van de stekker lang genoeg is. Ik heb een afschroefbare trekhaak, waardoor je alleen die 2 plaatjes ziet als ik geen trekhaak gemonteerd heb. Is wel iets meer werk (dat schroeven) tov vastklikken, maarja.  :eusa_whistle:

knoopie

heb weblog van joost gelezen over je offerte lpg vraag bij messman is er al meer bekend...
en gaat dat lukken met je vermogen?

elianmars

Citaat van: knoopie op 28-08-2010 13:07:51
heb weblog van joost gelezen over je offerte lpg vraag bij messman is er al meer bekend...
en gaat dat lukken met je vermogen?

Eh, ik ben er niet meer mee bezig geweest  :eusa_shifty:  :eusa_shhh: ;D

knoopie

komt tijd komt raad.......
;)

elianmars

Vandaag op de "Buy now" knop gedrukt op eBay.co.uk  ;D

Twee nieuwe originele Volvo sportdempers voor een schijntje van de prijs die ik van Hooftman doorkreeg (220 euro per stuk  :o).

Nu alleen afwachten wanneer ik ze binnen krijg. Het contact met de verkoper gaat een beetje stroef.

Ik zit er aan te denken om ook maar gelijk de draagarmen te vervangen. En misschien ook de buitenste stuurkogels. Dan kan ik voorlopig weer een tijdje vooruit. Bovendien moet nog steeds de boel uitgelijnd worden, was nog niet gebeurd na het verlagen  :eusa_shhh:

verburgh

Citaat van: elianmars op 31-08-2010 22:02:38

Twee nieuwe originele Volvo sportdempers voor een schijntje van de prijs die ik van Hooftman doorkreeg (220 euro per stuk  :o).

Nu alleen afwachten wanneer ik ze binnen krijg. Het contact met de verkoper gaat een beetje stroef.

Ik zit er aan te denken om ook maar gelijk de draagarmen te vervangen. En misschien ook de buitenste stuurkogels. Dan kan ik voorlopig weer een tijdje vooruit. Bovendien moet nog steeds de boel uitgelijnd worden, was nog niet gebeurd na het verlagen  :eusa_shhh:
Die dempers nog steeds bij die zelfde gast ???

elianmars

Citaat van: verburgh op 31-08-2010 22:04:26

Die dempers nog steeds bij die zelfde gast ???

Hoe bedoel je, Roy?

peteRRR

Of gelijk powerflex in de draagarmen,dan is het zeker een tijdje stil,...
Teminste,zo dacht ik.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jeff

Ebay, dat moet je toch activeren via je telefoon ofzo? Heb mij toen der tijd ook aangemeld en kreeg die melding toen, maar verder nooit meer wat mee gedaan eerlijk gezegd. Kan mij draai er ook nog niet goed in vinden, marktplaats vind ik makkelijker. Of doe ik het gewoonweg verkeerd :)

Ben in ieder geval blij voor je Marcel en pak inderdaad de boel mee met powerflex, lijkt mij een goeie upgrade!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)