Even voorstellen: Ikealimo, 855R

Gestart door Ikealimo, 20-04-2010 16:04:41

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Citaat van: Ikealimo op 23-04-2010 15:45:53
@Ratfink: ja, Rotterdam Oosterflank. Wat voor kleur rijd jij? Een paar weken geleden kwam mij in Capelle aan den IJssel een zwarte R tegemoet en weer een paar weken daarvoor zag ik een rode, ook in Capelle van iemand die zijn kind naar de oppas bracht.

Ik heb een DOP maar die zal je weinig zien in Rotterdam, woon zelf in Zoetermeer maar werk in Rotterdam aan de Terbregseweg en hou de 850's daar goed in de gaten.
Op zaterdag ga ik meestal met de R naar mijn werk, dan heb ik tenminste geen file  ;)

ro~djo

Citaat van: Ikealimo op 20-04-2010 17:22:25
Ja, dat was ook mijn eerste reactie toen ik deze auto tegen het lijf liep. Italianen zijn meesters
in het terugdraaien van klokken.....
Alleen ken ik uit betrouwbare bron een stukje historie van deze auto: hij is van een Engelsman
geweest met een tweede huis in Italie. Hij heeft met deze auto alleen tijdens zijn verblijf daar gereden.
Dat tweede huis heeft hij recent moeten verkopen (kredietcrisis....) en dus moest ook de Volvo weg.
Bovendien heb ik ook uit diverse jaren de servicenota's met 'logische' kilometerstanden.
Overigens is natuurlijk vaak ook aan het interieur en de overige staat van de auto te zien of 'ie
1,2 of 3 ton gelopen heeft.
Trouwens, die Engelsman vond het wel lastig om in kilometers te denken en daarom heeft hij de
tellerdisplay laten vervangen door een exemplaar in mijlen. Dat moet er natuurlijk weer eentje worden
die kilometers aangeeft. De teller zelf telt wel kilometers.
Ik probeer overigens om op het 'onderdelen gevraagd'-board een advertentietje daarvoor te plaatsen,
maar kan nergens een knop 'nieuwe bericht' vinden??

Welkom op dit gezellige/nuttige Forum,

Je kan pas een advertentie plaatsen als je 10 berichten heb verstuurt
die nuttig zijn op het forum... welke topics dat zijn weet ik ook niet precies.
Maar als je wat daagjes op het forum aktief ben zit je er zo aan.
Ons spot je voornamelijk in  Rotterdam Zuid, Zevenkamp nou jah overal en nergens
eigenlijk.
Uh ...er was nog niet om foto's gevraagd he geloof ik  :eusa_shifty:

jrkalf

Citaat van: Ikealimo op 20-04-2010 16:43:08
Foto's gaan zeker komen, maar eerst even die deukjes wegwerken..... :(

Smoesjes, jouw vliegende baksteen ondanks z'n deukjes is ook mooi :)
Welkom en veel goede kilometers met je roffel.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.