Rob, met Volvo V70 van 1999

Gestart door rpuntarts, 06-05-2010 22:01:29

Vorige topic - Volgende topic

rpuntarts

Beetje korrelig plaatje

Hoi allen, ik ben Rob, en ook hier aangemeld, naast het Volvo-forum. Ik ben sinds week in bezit van Volvo V70
automaat. Wat kleinde dingetjes moeten er nog gebeuren (rechter portier is raammotor stuk,
verlichting automaatletters...) maar dat wordt keurig opgelost door dealer waar ik de auto heb gekocht.
Tenslotte 3 maanden garantie :) Heb er inmiddels een HU1205 in zitten en een Parrot 9100. Perfect !
Alles werkend gekregen. Had hiervoor een Mazda Premacy, en daarvoor een V40D. Wat een
heerlijke auto is dit :) Rijdt prima, 220.000 gelopen, NAP en onderhoudsboekje , keurig bijgehouden bij
Volvo. Ga er volgende week mee naar Frankrijk, 5 dagen (karper)vissen met 2 kameraden ;) Ben werkzaam
in onderwijs, dus ja, meivakantie...

Groet, Rob

-D©©©L-

Welkom hier Rob,

Weer zo'n mooie V70 in die bijzondere kleur.  :eusa_clap:

UserID6342

Welkom Rob en het idd een hele mooie kleur.  Veel plezier hier en met je auto natuurlijk.

henry classic v70

Citaat van: -D©©©L- op 06-05-2010 22:10:51
Welkom hier Rob,

Weer zo'n mooie V70 in die bijzondere kleur.  :eusa_clap:

Welkom Rob, zeker een mooie roffel en natuurlijk een hele mooie kleur: Sandstone :eusa_clap:
Volgens mij zijn er nu 7 of 8 forummers met deze kleur
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

xremcox

fredtref

En weer zo een mooie Sandstone, Welkom

rpuntarts

:) Bedankt, leuke is dat ik vandaag een exact dezelfde tegenkwam....er werd vriendelijk gezwaaid en de duim opgestoken !

Volvo850 93

Welkom en veel plezier me je mooie v70

Mvg

)()()sT

Welkom hier! Idd vrij zeldzaam, een wagen in die kleur, mooi! De XC heeft ook die kleur en ik begin 'm steeds mooier te vinden.
Qua kenteken is het een broertje van de vorige wagen van Marcel (elianmars), grappig.
Veel plezier ermee!