C70 meeting GAAT NIET DOOR

Gestart door verburgh, 04-05-2010 16:15:11

Vorige topic - Volgende topic

Frankglt

Citaat van: MarkoC70T5 op 23-07-2010 08:43:42
Denk dat het beter is om hem te verplaatsen aangezien er ook net van een ander forum een C70 meeting is geweest.
Zou leuk zijn als er daar ook een aantal van komen.

Zou jammer zijn, ik was ook van plan te komen op 1 augustus. Ik zou graag nog wat vragen willen stellen over het wegwerken van parkeerdeukjes, het installeren van blauwe tellerplaten, het repareren van de elektrische stoelverstelling, het aanschaffen van de Volvo-slash op een kale blokjesgril, etc.

viking_in_shorts

Citaat van: Frankglt op 23-07-2010 11:46:31
Denk dat het beter is om hem te verplaatsen aangezien er ook net van een ander forum een C70 meeting is geweest.

Zou jammer zijn, ik was ook van plan te komen op 1 augustus. Ik zou graag nog wat vragen willen stellen over het wegwerken van parkeerdeukjes, het installeren van blauwe tellerplaten, het repareren van de elektrische stoelverstelling, het aanschaffen van de Volvo-slash op een kale blokjesgril, etc.

Volgens mij is juist de kracht van dit forum dat deze vragen allemaal digitaal gesteld kunnen worden :eusa_think:

MarkoC70T5

Citaat van: Frankglt op 23-07-2010 11:46:31

Wat wil je weten van de blauw tellers je. Heb er al velen ingebouwd.  Stuur me maar een Pm als je wat wilt weten.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

RobbertC70

Dat andere forum heeft een cabrio toertochtje (waar ook C70 coupes mee mogen rijden) op 29 Augustus.

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=37339

Misschien kunnen daar meer mensen aanschuiven.

verburgh

Citaat van: RobbertC70 op 26-07-2010 23:56:38
Dat andere forum heeft een cabrio toertochtje (waar ook C70 coupes mee mogen rijden) op 29 Augustus.

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=37339

Misschien kunnen daar meer mensen aanschuiven.
Dan is net een week me auto weg jammer hoor  ;)