alarm?

Gestart door jordyvane, 07-06-2005 00:18:01

Vorige topic - Volgende topic

jordyvane

Beste mensen,

In mijn 850 van 93 zit achter de voorruit in het midden een ledje dat knippert als ik de auto afsluit. Tevens heb ik op beide zijruiten voor het volvo alrm stickertje zitten (met een heel mooi handje....)
Ik kan echter nergens ontdekken of het een compleet alarm is, of wat ik uberhaupt erin heb zitten. Ik heb ook geen afstandsbedieningen en die led is echt alleen een led en geen Guard systeem. Wat heb ik wel en wat niet?

In de handleiding van de 850 kon ik ook al niet veel vinden... En hier op het forum staat veel over het guard systeem, maar ik kan dit nergens vinden.....

Alvast bedankt!

Jordy
Ik heb een hekel aan bumperklevers, gisteren zat er weer een voor me!

Esveldt

Volgens mij is dat Volvo Guard 2. Is niet zo'n uitgebreid alarm.

Ludo,  ;-) ,  weet dat vast wel!

Paul

elianmars

Neem plaats in de auto, laat iemand anders van buiten de wagen op slot doen, wacht een minuutje en doe van binnenuit de deur open.
Gaat er een sirene af? Dan zit er alarm op je wagen  ;D ;D ;)

mehn

Citaat van: elianmars op 07-06-2005 00:30:19
Neem plaats in de auto, laat iemand anders van buiten de wagen op slot doen, wacht een minuutje en doe van binnenuit de deur open.
Gaat er een sirene af? Dan zit er alarm op je wagen  ;D ;D ;)

Dat kan ook in je eentje: doe het bestuurdersraam open, stap uit, sluit de deur af, wachten en dan van buiten af de deur van binnen open maken  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Esveldt

Zie je wel!  

Paul

jordyvane

hmmm... het opendoen van de auto met de ruiten open en de deuren op slot heeft geen effect in ieder geval.... Wat zou ik dan wel moeten merken? Kan iemand me dat vertellen?

jordyvane

dat doet ie inderdaad wel...  (eerst branden en dan knipperen...)
Maar ik moet dus echt aan mijn sloten gaan rommelen ofzo om te zien of ie het doet?
Kan het zijn dat de sirene tegen het schutbord in de motorruimte is geplaatst? Daar kom ik wel iets tegen, maar kan niet helemaal plaatsen waar het bij hoort, d8 dus al dat het het alarm was, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om het af te laten gaan, laat staan dat er iets gebeurt als er een kwaadwillend persoon aan mijn roffel zit......

beezz

Citaat van: Ludo op 07-06-2005 18:40:44
volgens mij is dit het Guard basisalarm.
het beveiligd de portiercontacten, motorkapvergrendeling en startblokkering.

Guard-II heeft bij dit alles nog ruitbreuk en kantel sensors.

Waar zitten die normaal gesproken?
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: