Chinese Hoofdsteun met 7 inch scherm ( Beige )

Gestart door jopie850, 05-05-2010 13:23:23

Vorige topic - Volgende topic

jopie850

ik heb er nu stoffen inzitten, maar heb half lederen beige bekleding, dus leer zou ook kunnen

bedankt voor de tip

groetjes Joop

mevita

Als ik het goed heb en hij bestaat nog zit er ook een op de rijksweg van sittard naar geleen,

gr mevita

elianmars

Ik kreeg de kabel achter de bekleding door van bovenaf de kabel naar beneden te leiden met behulp van een dunne bamboestok (voor de tuinplanten ;D ).
Kabel vast geplakt met tape aan het uiteinde, rugleuning wat platter gedraaid en dan vanaf het hoofdsteungat naar beneden gegaan met de stok.

Ronald21

Kabels trek je door de stoel met bv een trekveer waar ze de elektriciteitskabels mee door de pvc buizen halen in huis. Dan kun je de stoelen gewoon in de auto laten zitten.
De veer doe je vanaf boven door de stoel, manouvreer hem met wat fingersspitzen gefuhl naar beneden.

Route de kabels langs de pootjes van de hoofdsteun, door het midden van de stoel daar de kabels dan het minst opvallen aan de buitenkant en vervolgens bij de scharnierpunten van de stoel naar buiten.

Zo heb ik het tenminste gedaan met onze DVD schermpjes die overigens gewoon op de hoofdsteun bevestigd worden met klitteband. Werkt perfect.

mvg,

Ronald

jopie850

Update:

beide schermpjes zijn ingebouwd. Alles netjes met Pur bijgewerkt en de kabels zijn al door de stoelen heengetrokken ( waarvoor dank aan de heren met de tips ).

De hoofdsteunen gaan vandaag naar de stoffeerder, ik laat ze in beige leer bekleden. Ik heb half/half bekleding en alleen lederen hoofdsteunen zal goed uitzien, na verwacht zal het bekleden 2 dagen duren dus voor het weekend retour.

Dan zaterdag inbouwen en aansluiten op de dvd-speler.

Als alles klaar is maak ik een paar leuke foto's die ik dan hier zal plaatsen.

Weet iemand of er overtrek-hoesjes te koop zijn voor onze volvo-steunen zodat de schermpjes niet altijd zichtbaar zijn ?????

groetjes Joop

)()()sT

Geen idee...., anders zou je daar ook een overtrekzakje voor kunnen maken  ;D

Of van die witte, zoals in Mercedes taxi's  :eusa_dance:

patberk5

Hi Joop,

Ik zit er ook aan te denken om hetzelfde als jij te doen met de hoogdagen en.
Heb je foto's hiervan?

Groeten,

Pat