elektrisch verstelbare stoel

Gestart door jan hogchem, 07-01-2004 22:44:14

Vorige topic - Volgende topic

jan hogchem

ik heb een ''96 T5 estate, is het mogelijk om zelf elektrisch verstelbare stoelen in te bouwen? is er iemand die dit al gedaan heeft?

groet Jan Hogchem

Reitse

Moet wel kunnen. Scub@ heeft dat wel gedaan. Ik wilde het ook doen maar ik zou wel extra bedrading moeten trekken, en met mijn elektronische kennis lijkt me dat niet heel erg verstandig.... ;)

Zippo

Citaat van: Reitse op 07-01-2004 22:52:42
Moet wel kunnen. Scub@ heeft dat wel gedaan. Ik wilde het ook doen maar ik zou wel extra bedrading moeten trekken, en met mijn elektronische kennis lijkt me dat niet heel erg verstandig.... ;)

Is heel erg simpel! Gewoon een + en een - draad trekken, relais/zekering ertussen en klaar is klara.

Zippo

s©ub@

inderdaad; peanuts...

zijn 4 bouten per stoel om ze eruit te halen; let wel op dat het motortje niet gaar is, anders kun je liggend naar je werk <grin> vraag maar aan mijn vrouw :P
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ramon

Bij de sloop een org. kabeltsetje halen, kost bijna niets.

Kwestie van "stekkeren"

Ramon  ;D

Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Peth©oni

Tom5R

Mocht je evengoed zo'n onderstel nog nodig hebben: ik weet een (gele) T5-R estate op een sloperij te staan, waar beide stoelen nog inzitten. Stoelen zelf zijn  niet geweldig meer (doornat en airbags afgegaan), maar het onderstel zal waarschijnlijk nog wel goed zijn.
Ook het woodline etc is nog voor het grootste deel aanwezig!

Stuur anders even een PB, dan zal ik je het adres doorgeven!

Groeten
Tom

Bas850

Misschien wel iets voor mij, als het zo simpel is.
Is de stoel ook zo makkelijk van het onderframe af te halen?
"to finish first, you first have to finish"

Tom5R

Dat weet ik niet! Wel heeft Jan inmiddels een andere stoel gevonden, dus bij deze stat het iedereen vrij te gaan informeren bij Van de Bunte Autosloperij in Teuge (bij Apeldoorn), waar die gele estate staat.
Succes ermee!

fabian

Ik zit methetzelfde probleem,kan nergens origineel kabelboompje met stekkers vinden.Zels de dealer heeft er problemen mee,kan het niet vinden in zijn computer.