even voorstellen

Gestart door volvo jan, 11-05-2010 14:59:38

Vorige topic - Volgende topic

volvo jan

Hallo medeforumleden,ik ben Jan woonachtig in het mooie Brabantse dorp Stevensbeek,ben 62 jaar en ondanks mijn leeftijd toch een nieuw forumlid en sinds December 2009 in bezit van een V70 R awd van 1999 benzine.
Mijn Volvo historie begint met een oranje 144 op lpg daarna een 245 diesel gevolgd door een 740 lpg en daarna een 850 20v estate op lpg. Met deze 850 heb ik ongeveer 400.000 km gereden zonder noemenswaardige problemen,wat een klasse auto!!
Deze auto heb ik ingeruild op mijn huidige V70 die te koop stond bij Henk Scholten in Arnhem
U ziet ik ben reeds aan meerdere varianten van het Volvo virus blootgesteld en nog steeds niet genezen.
Groeten Jan

)()()sT

Welkom Jan!
Mooie Volvo-historie, en we zien graag een paar foto's van de R

;)

white850t5

Welkom!

Hoop dat u hier veel informatie kunt opdoen, en u snel thuis voelt ;)

Henk855

Welkom Jan en 62 is een mooie leeftijd om in een R te gaan rijden. De lichaams functies beginnen wat minder snel te worden dan bij een vent van 30 en dat compenseren we dan gewoon met een snelle wagen, blijven we de jonkies toch nog voor ;D

Veel plezier met de R en wel foto's posten.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

verburgh

Welkom jan en veel plezier met je R  ;) En op Sjors moet je niet letten wandt hij rijdt een diesel  :eusa_whistle:

hathü

Welkom, Volvo is er voor alle leeftijden.  Veel plezier met je R.

heutink

8)
Een speciaal welkom uit Twente voor alle 50 ++ ers, rij voorzichtig en veel plezier
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Volvo850 93

Welkom Jan en veel plezier met je v70r en op het forum

We zijn benieuwd naar de foto's

Mvg