850 stickers laten maken

Gestart door Willem Welten, 08-05-2010 16:30:37

Vorige topic - Volgende topic

tom480

Citaat van: YoeriR op 09-01-2011 16:52:55
netjes, weet je ook waar je een leuke striping voor de zijkant kan krijgen???
en hoeveel dat mag kosten??? :D

Ik denk áls je zo'n striping vind, dat je dan best wat euro's mee mag nemen  :o
Zie je niet zo heel vaak voorbij komen.
- R1200GS -

big ben

behoort dit ook tot de mogelijkheden??

Groeten ben :eusa_think:

rogerV701998

big ben

Ja.......... had ik al gevonden, de groupsbuy is verlopen :P

rogerV701998

Citaat van: big ben op 09-01-2011 20:03:09
Ja.......... had ik al gevonden, de groupsbuy is verlopen :P

Graag gedaan....

Wellicht een nieuwe groupsbuy starten? :eusa_eh:

big ben

Ja, jij ook bedankt  ;)

Wie is daar "handig" in??  :eusa_whistle:

Ik wil er iig één bestellen

Grt  :D

cas

Citaat van: big ben op 09-01-2011 20:37:06
Ja, jij ook bedankt  ;)

Wie is daar "handig" in??  :eusa_whistle:

Grt  :D

ik ga even kijken of mn neef zin heeft om er een zooitje in mei uit australie mee te nemen. ga er iets van 10 bestellen dan.

moet alleen die australische gozer zien te bereiken, ik heb geen ebay account en heb er de ballen verstand van.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Sem

Citaat van: aardigebas op 09-01-2011 18:28:04
ik zag op marktplaats ook eentje met sticker, deze vindt ik persoonlijk to much!

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/391163018/2

Is geen sticker denk ik.. verder wel mooie auto! Mooie basis om een stage 0 van te maken...

Citaat van: YoeriR op 09-01-2011 16:52:55
netjes, weet je ook waar je een leuke striping voor de zijkant kan krijgen???
en hoeveel dat mag kosten??? :D
Ik had deze vroeger op mijn 850... vond ik erg mooi en net niet "te"... DCCCL heeft m ook ja.

Ik heb anderhalfjaar terug nog zo'n setje bij de dealer gekocht.. toen incourant en dus flinke korting. iets van €.50,- voor betaald. Zijn normaal in de €.80,- dacht ik. De sticker blijft liggen tot ik nog een keer een perfecte 850 bezit...  :eusa_pray:

Jeff

Tegenwoordig zijn die stickers rond de 100 euro! ;) Zal even kijken of ik het part nummer nog ergens heb voor de liefhebber!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

thijsj

Citaat van: cas op 23-01-2011 14:07:58
Ja, jij ook bedankt  ;)

Wie is daar "handig" in??  :eusa_whistle:

Grt  :D

ik ga even kijken of mn neef zin heeft om er een zooitje in mei uit australie mee te nemen. ga er iets van 10 bestellen dan.

moet alleen die australische gozer zien te bereiken, ik heb geen ebay account en heb er de ballen verstand van.
Ik heb hem een mailtje gestuurd, met de vraag of hij mij zijn mailadres even wil doorgeven... je hoort van me ;)

cas

MikeyQR

Citaat van: thijsj op 23-01-2011 16:40:40
Citaat van: cas op 23-01-2011 14:07:58
Ja, jij ook bedankt  ;)

Wie is daar "handig" in??  :eusa_whistle:

Grt  :D

Ik heb hem een mailtje gestuurd, met de vraag of hij mij zijn mailadres even wil doorgeven... je hoort van me ;)

Ik ben benieuwt of hij de SIPS stickers nog heeft, zo ja dan wil ik er ook 1  :D

cas

nou lekkere belangstelling hiervoor   :-\

ga ik mezelf nou zo in de vingers snijden? denk dat ik maar dan alleen voor mezelf ga bestellen....

heb antwoord gehad van de verkoper. ( stukje uit de mail ).  verzendkosten bij evt interesse wil ik dan delen onder de geinteresseerden hier.  daar heb ik verder nog niet over gesproken.

1. I'm afraid that I no longer offer a discount for multiple items - it was just no longer economic to do so. I'm very sorry about this. There has also been a small price increase from US$12.95 to US$14.95 each. If you were to purchase 10 decals (for example) it would cost US$149.50 in total.

MikeyQR , Ben ik zal voor jullie iig bij evt bestelling er 1 mee laten nemen. let op! is dus wel pas in MEI hier he....

Iemand een idee waarom hij in US dollars praat? wordt ik hier dan getilt? of is dat normaal op E bay....

cas

denk dat ik maar het risico ga nemen, en het bestel....

heb vandaag even stiekem de dealer even in elk magazijn laten zoeken naar die o zo zeldzame striping, die zwart rode en wit antreciet sticker  ;D  de nummers kreeg is opeens in beeld. niet geschoten is altijd mis..

maar helaas, bestaat niet meer, en ligt ook nergens meer.