Hayke en de 850

Gestart door hayke, 01-06-2010 21:01:45

Vorige topic - Volgende topic

Claudia

Citaat van: henry classic v70 op 03-06-2010 13:56:26
Nee joh, dat wil je toch niet op je roffel hebben.... :eusa_snooty:

Nou psies!
Over verpaupering gesproken.....
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

FGG

Welkom op 't Forum, Hayke.

Geweldige foto! :eusa_clap:

Pijpje wil ik wil ruilen... ::)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jrkalf

Nee, psies. We gaan allemaal in exact dezelfde auto rijden: Zelfde vorm, zelfde kleur, dezelfde krasjes, nukkigheden.. zelfde logootjes.

Al zouden sommige een T-5 of een R wel graag als toekomst auto zien, iets aan diversiteit zou niet mistaan.

Ieder z'n ding zeg ik dan maar......
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

henry classic v70

Euh Claudia ga jij dat woord nu ook al gebruiken.....?
Sergio en Misha hebben toch octrooi op v.....pering ;D

(denk net aan een mooie afkorting > VPPring)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Loezzie850

Citaat van: jrkalf op 03-06-2010 13:50:57
Citaat van: Loezzie850 op 02-06-2010 22:06:24
Ik zat net nog te denken of ik de domme vraag zou stellen of er n gefotoshopte of o andere manier gemodificeerde versie van was. Maar dat Vulva er op is dan weer jammer.... Nee... doe toch maar dat mannelijke dan. :)
Jullie winnen!  :angel:

Er is niets aan gefotosoept....
Maar misschien kan je wel zo'n logo op maat laten maken, maar dan met Volvo of LOES er in?
Lijkt me een prima toekomstig moederdag cadeau.... ik zit nog te wachten op het Volvo logo met PAPA er in ;)

Moederdag kado?  :eusa_clap:  Zo ver is het nog niet hoor :)  :eusa_naughty:

jrkalf

Citaat van: Loezzie850 op 03-06-2010 19:03:31
Citaat van: jrkalf op 03-06-2010 13:50:57
Citaat van: Loezzie850 op 02-06-2010 22:06:24
Ik zat net nog te denken of ik de domme vraag zou stellen of er n gefotoshopte of o andere manier gemodificeerde versie van was. Maar dat Vulva er op is dan weer jammer.... Nee... doe toch maar dat mannelijke dan. :)
Jullie winnen!  :angel:

Er is niets aan gefotosoept....
Maar misschien kan je wel zo'n logo op maat laten maken, maar dan met Volvo of LOES er in?
Lijkt me een prima toekomstig moederdag cadeau.... ik zit nog te wachten op het Volvo logo met PAPA er in ;)

Moederdag kado?  :eusa_clap:  Zo ver is het nog niet hoor :)  :eusa_naughty:

Wel nu, heb je me toch nog verleid tot het met geweld intrappen van een open deur:

"Oefening baart kunst, soms kinderen!" -- Dus wees gewaarschuwd ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hayke

Tsjonge... Ik roep even dat het misschien een 'zij' is.... gebeurt er dit..!. :-D

@FGG die eindpijp wil je niet, denk ik. Hij is redelijk verrabbezakt. Het is een rechthoekige pijp (is dat niet standaard op de benzines?) geweest, maar ziet er nu uit als een binnestebuitengekeerde boterham (halfrond naar binnen aan de onderkant). Als je denkt dat je nog wil, maak ik een fotoootje!