Beschermplaat radiator

Gestart door Serge, 21-01-2004 18:10:46

Vorige topic - Volgende topic

Serge

Auw.. vanmorgen pvc brokstukken ontdekt aan de garagepoort :-/.

Blijkt afkomstig te zijn van de zwarte afdekkingsplaat die onder de radiator zit, dus niet die van de motor. Ze is helemaal gebarsten en er is een flinke hap uit.  

Weet iemand wat zo'n plaat ongeveer kost?  Ik zou ze zelf vervangen, op voorwaarde dat dit niet uitzinnig duur is.

Serge

W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

ackel

ff een gebruikte op de sloop zien te regelen kosten weet ik niet,maar zal niet zo gek duur zijn denk ik

ackel

Daan

Die van mij heb ik gerepareerd met montagestrips en popnagels. Op de sloop kon ik er geen vinden.
My other car is an MG  -  http://www.vveldhuizen.nl

Serge

Thx voor de input!

Citaat van: Daan op 11-02-2004 11:46:24
Die van mij heb ik gerepareerd met montagestrips en popnagels. Op de sloop kon ik er geen vinden.

Zal niet gaan vrees ik; de mijne is iets te zwaar gehavend want er zijn nl. stukken uit.  Eén daarvan heb ik nog, maar lijmen zie'k niet zitten.

Een kennis van me bezoekt af en toe een sloopbedrijf om z'n 740 rijwaardig te houden. Hij kijkt alvast uit...

denkweb

op de clubsite stond een metalen??

Serge

Citaat van: denkweb op 11-02-2004 15:12:50
op de clubsite stond een metalen??

Dank je voor de tip. Ben net wezen kijken, maar jij doelt waarschijnlijk op die carterbeschermingsplaat; de plaat die bij mij stuk is zit daar nog voor, onder de radiator.

denkweb

Ja, ok! Wellicht hebben ze speciaal voor jou daar ook een stuk metaalwerk voor :-)