850R 2.0 Turbo 20V

Gestart door antonr, 11-05-2010 20:09:48

Vorige topic - Volgende topic

antonr

Hallo

Vorige week mezelf ingeschreven bij t 850forum en nu zit ik net een bericht te lezen van iemand die net eenzelfde 850 heeft gekocht als ik.

In januari heb ik dan eindelijk na lang dromen een 850 gekocht. Al heel vaak Marktplaats en Autotrader enz. afgestruind, maar nooit iets gevonden tot afgelopen januari dus. En wat voor één... Een supermooie groene 850R 2.0 . Het is Italiaanse import. Auto is van 1995 en heeft nu 105.000 km gelopen (onderhoudsboekjes zitten erbij!). Was best wel prijzig dus, maar volgens een taxatierapport wat ik heb laten maken voor de verzekering was hij het waard.

Ik zoek 2 dingen:
- bedrijf die chiptuning doet voor deze volvo
- nederlandse handleiding
Graag reactie of mail naar avr@roekel.nl

groet,

Anton

Thijssie!

Welkom :)

Klinkt als een mooi beestje maar wij zijn gek op foto's....

Wat betreft het chippen kun je bij meerdere bedrijven terecht. Struin maar eens door het tuning-topic, maar Rica, Fasttech en European Tuning zijn de favorieten... ;D

Groetjes

UserID6342

Niet om een domper op de feestvreugde te plaatsen, maar een 95-er met 105.000 km ?  Je weet dat de Italianen een meester zijn in het terugmoppen van tellers ?

Ge-edit 21.20 uur: Sorry, ik vergat helemaal je welkom te heten op het forum :(

thijsvanderplas

Welkom Anton, veel plezier met je aanwinst.

Thijs

Ludo

Welkom Anton.

Citaat van: antonr op 11-05-2010 20:09:48
nu zit ik net een bericht te lezen van iemand die net eenzelfde 850 heeft gekocht als ik.
Heb je nog even naar buiten gekeken?.  ;D

Voor een handleiding:
Citaat van: mehn op 20-05-2004 07:15:42
Ik heb HIER een handleiding van bouwjaar 1995 in pdf-formaat staan (12,1Mb).

Doe er je voordeel mee  ;)

MikeyQR

Welkom Anton,

Veel plezier met je 850 R.

gR Mike.

foekie

Toevallig gekocht bij paashuis? kleur: DOP (donkergroen)

Die auto heb ik toen irl gezien.. die auto was gewoon zo goed als nieuw.. ongelofelijk mooi exemplaar!!

Henk855

Welkom en veel plezier met je groene R. Fasttech is zeer goed met onze wagens en ook zeer goed betaalbaar.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

francois

welkom op het forum zien heeeeeeeeeeeeel graag fotos

Henk855

Citaat van: Dirk342 op 11-05-2010 20:33:03
Niet om een domper op de feestvreugde te plaatsen, maar een 95-er met 105.000 km ?  Je weet dat de Italianen een meester zijn in het terugmoppen van tellers ?

Dirk ik ben het met je eens dat er veel kaf is maar als je een beetje geluk hebt koop je inderdaad een goede die alleen maar als 2de auto is gebruikt. Ik had ook de mazzel met een 855 die weinig kilometers gelopen had. Maar inderdaad het is altijd een hekel punt. Hoop voor TS dat het inderdaad klopt want dan heeft ie een super wagen die hij eigenlijk nog moet inrijden.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

antonr

Super bedankt voor de handleiding!

Foto's volgen....

foekie

Waar heb je de auto nou vandaan Anton?

antonr

Foekie

Auto komt bij Paashuis vandaan.

A

Thijssie!

Citaat van: sjors855 op 11-05-2010 22:46:13
Niet om een domper op de feestvreugde te plaatsen, maar een 95-er met 105.000 km ?  Je weet dat de Italianen een meester zijn in het terugmoppen van tellers ?

Dirk ik ben het met je eens dat er veel kaf is maar als je een beetje geluk hebt koop je inderdaad een goede die alleen maar als 2de auto is gebruikt. Ik had ook de mazzel met een 855 die weinig kilometers gelopen had. Maar inderdaad het is altijd een hekel punt. Hoop voor TS dat het inderdaad klopt want dan heeft ie een super wagen die hij eigenlijk nog moet inrijden.

Sjors

Als de serviceboejes zijn ingevuld i.c.m met de data's zou het toch zomaar kunnen. Ben het met je eens dat die Italianen best aardig kunnen sjoemelen maar wanneer de boekjes zijn ingevuld wordt het allemaal toch wat lastiger...

V70geRwin

Citaat van: Thijssie! op 12-05-2010 10:10:43
Citaat van: sjors855 op 11-05-2010 22:46:13

Sjors

Als de serviceboejes zijn ingevuld i.c.m met de data's zou het toch zomaar kunnen. Ben het met je eens dat die Italianen best aardig kunnen sjoemelen maar wanneer de boekjes zijn ingevuld wordt het allemaal toch wat lastiger...

Boekjes zijn ook zo geregeld hoor, km stand opvragen in de boordcomputer zegt meer.....