Bigfront radio inbouwen - hoe?

Gestart door Rick3, 14-05-2010 09:20:24

Vorige topic - Volgende topic

Rick3

Hoi allen,
Ben erg dicht tegen aankoop van mijn nieuwe V70 echter zit er op deze geen bigfront radio. Vind het erg lelijk staan, een niet in het interieur cq dashboard passende Sony (oid)!

Is het mogelijk een bigfront in te bouwen?
1. wat heb ik nodig naast een bigfront?
2. welke typen 'bigfronts' passen in een V70 '98?
3. zijn er mensen (niet al te ver van Zwolle) die eea kunnen inbouwen - hoeft niet voor niets hoor!

Groet
Rick

pwaes

Citaat van: Rick3 op 14-05-2010 09:20:24
Hoi allen,
Ben erg dicht tegen aankoop van mijn nieuwe V70 echter zit er op deze geen bigfront radio. Vind het erg lelijk staan, een niet in het interieur cq dashboard passende Sony (oid)!

Is het mogelijk een bigfront in te bouwen?
1. wat heb ik nodig naast een bigfront?
2. welke typen 'bigfronts' passen in een V70 '98?
3. zijn er mensen (niet al te ver van Zwolle) die eea kunnen inbouwen - hoeft niet voor niets hoor!

Groet
Rick

Rick, een bigfront past er zo in. Je moet alleen de oude radio en het bakje eronder eruit halen. Dan is het daarna een kwestie van 'plug & play'. De stekkers zijn als het goed is gewoon nog aanwezig (vaak een verloopje naar iso erop). 2 stekkers aansluiten, antenne erbij en gaan.

Types die erin passen: SC-805, SC-802, met wat aanpassingen van stekkers ook een HU1205, etc. Zolang je maar een 'grijs' front koopt, en geen zwart (dat is voor 850).

mevita

Ik heb het deze week nog bij mijn 850 gedaan, radio eruit halen, bakje is wat lastiger aan onderkant achter 2 indrukbare klemmen, daarna midden plaatje weggezaagd en dan paste m,n 2din erin,

gr mevita

Eric Kubbe

Is geen enkel probleem, ik heb het nu 2 keer gedaan. Alles is voorbereid en met een verloop stekker werkt alles in een keer. Het maakt niet uit welke merk of type radio je neemt zoalang het 2 DIN is. Succes.

tackle

stekkers aansluiten en erin duwen?