Volvo logo maken op blokjesgrill

Gestart door Ruup, 16-05-2010 21:04:50

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: spijky op 14-06-2010 20:26:14
Heeft iemand dit ook al eens met een V70 grill gedaan en dan het logo erop plakken?
Zo ja, heeft er iemand foto's van?

Pennetjes van de slash afhalen, grill uitnemen en de slash vastplakken met een goede, vochtbestendige, montagekit.
Vervolgens wat druk aanbrengen met enkele geschikte lijmtangen of tape.

elianmars

Tijdelijk vastzetten kan ook met een paar tie wraps. Lijmen kan ook met ruitenkit, of Bison Polymax.

Ruup

Pennetjes eraf zagen ofzo?
alvast bedankt Gr.

elianmars

Jep. De achterkant helemaal glad maken, dus pennetjes afzagen/breken/vijlen.
Bij mij braken ze al af toen ik de slash van de grill af haalde  ;D

cas

je kan met een mini boortje in de slash onder de zwarte kunstof streepjes gaatjes boren/dremelen en die iets vlakker maken zodat er een ty wrap door past. en dan komt hij niet los. ff kijken wij welke punten het t beste uitkomt en knutselen maar! heb ik zelf ook zo gedaan voor mijn gril. maar vond de blokjes op de gele 850 niet staan. dus origineel geplaatst.

volgens mij staat er op  mijn BLOG een foto van hoe het er uit zag.

bloglinkje  http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40122.0.html
foto  

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ruup

Bedankt voor de goede info :) Ik heb heb logo gelijmd met sterke lijm en zit nog steeds ;)
Met die tywraps is ook een goede oplossing trouwens, voor als hij toch nog los gaat laten :-\

Gr. Ruben

Joeri

Citaat van: Ruup op 12-07-2010 14:42:35
Bedankt voor de goede info :) Ik heb heb logo gelijmd met sterke lijm en zit nog steeds ;)
Met die tywraps is ook een goede oplossing trouwens, voor als hij toch nog los gaat laten :-\

Gr. Ruben
Foto?  ;) Ben wel benieuwd!
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Ruup

UserID6342

Kijkt netjes hoor, mooi gedaan !!

Ruup

Bedankt! :) Ik heb ook de ontgrendelingshendel eraf gehaald, zag niet zo mooi uit met zon uitstekend deel.

Gr. Ruben

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sven850

Citaat van: Ruup op 14-07-2010 18:08:21
Bedankt! :) Ik heb ook de ontgrendelingshendel eraf gehaald, zag niet zo mooi uit met zon uitstekend deel.

Gr. Ruben

Hoe heb je dat nu zitten dan? Steekt bij mij nog zon lelijk hendeltje langs de blokjes grille omdat ik nog niet echt een idee had hoe te ontgrendelen. Zag een touwtje niet echt zitten. :)
XC40 T4 Recharge

Ruup

Op deze manier met een tywrap:

Als ik hem wil ontgrendelen moet ik gewoon ff met een vinger graaien om aan het oog te komen en dan trekken. :) Gr.

big ben

Wat ik heb gedaan is het "hendeltje" net kort genoeg knippen zodat deze in de grill valt. Als je dan aan de ontgrendelingshendel trekt dan kün je de motorkap "gewoon" open doen .

Grt Ben ::)

cotton

ik heb bij mijn vorige grill de slash vastgezet met technobond (verkrijgbaar bij de automaterialen groothandel zoals Breezan) MUURVAST!! :eusa_clap: met technobond heb ik ook al eens het gaas onder in een sportgrill vastgezet, dus had al ervaring met het spul. Ook zijstrips op de deur etc. plak je met dit spul. Tis ook nog waterdicht. Extraatje.