auto op gehaalt en doet eht niet meer

Gestart door 850estatetdi, 17-05-2010 15:36:51

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Ik heb nog wel een kachel radiator voor je , had de mijne vervangen , maar het bleek bij de aansluiting te lekken. De nieuwe maar wel geplaatst , omdat ik de boel toch los had liggen , dus de oude (gewoon heel) ligt hier op de plank.

Gratis en voor het ophalen
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Starbuck

Citaat van: reneetje op 17-05-2010 22:10:38
Ik heb nog wel een kachel radiator voor je , had de mijne vervangen , maar het bleek bij de aansluiting te lekken. De nieuwe maar wel geplaatst , omdat ik de boel toch los had liggen , dus de oude (gewoon heel) ligt hier op de plank.

Gratis en voor het ophalen

Zie je wel dat hulp onderweg is.... :eusa_clap:

850-2.520V-Driver

Citaat van: zyra op 17-05-2010 21:43:54
ik zal zometeen even foto's maken voor jullie, hij is nog niet gewassen of wat dan ook, ben vanmorgen om 9 uur ind e auto gestapt en was om kwart voor 9 een keer thuis... baal als een stekker en kan er 1tje in brabant wel killen maar helaas schieten we daar niks mee op. rechtsbijstand en politie kunnen verders niks voor me doen. het enigste wat te doen is is een aangetekende brief versturen en als hij daar niet op reageert naar de kanton rechter, maar dat is duurder dan eventueel ander blok erin... snap er niks van dat ik er niks van heb gemerkt tijdens het kijken/proefrit...

Euuuh, welke proefrit? Op en neer in de straat? Sorry meis, maar dat noem ik geen proefrit...
De gemiddelde proefrit duurt bij mij toch wel minimaal een uur waarbij er vanalles aan bod komt.

En tja, sorry, maar na het lezen van de advertentie en de website met de Nieuwste Occasionons :eusa_think: zou er geen haar op m'n hoofd zijn die eraan dacht om daar ook maar langsaf te rijden.

Ik woon er trouwens 10 minuutjes vandaan, maar zelfs die 10 minuten zouden mij al teveel zijn, laat staan de tijd die jij ervoor gereden hebt...!

Lijkt me leuk om er eens te gaan rellen en ben geen mietje, maar heb vrij weinig zin om daar tandjes uit te gaan tuffen...

Kon je overigens uberhaupt bij die graftent de auto overschrijven?

Succes ermee, je zal het nodig hebben ben ik bang... En volgende keer gewoon broerlief meevragen, dat doen mijn zusjes ook ;)

Edit: Op de foto's die je in de tussentijd hebt geplaatst lijkt 't toch best nog een wagen met potentie, dus probeer er wat van te maken!

Jeff

Blok ziet er wel netjes schoon uit, heb ze wel eens anders gezien!
Koelvloeistofsdop inderdaad even vervangen voor een andere. (groene dop)
Remvloeistof lijkt mij wat aan de lage kant, maar kan ook door de foto komen.

verder zie ik niet echt dingen op de foto waaraan je zou denken aan iets wat niet goed is!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

)()()sT

Laat dit een les zijn.. Koop nooit op zo'n "onnozele" manier een auto, ook al is ie niet duur.
Uitgebreid testrijden is een must, niet ff een straatje op en neer en klaar.

Hopelijk valt het mee ;)

zyra

Reneetje ik zal je even een IM/PM sturen, je bent een schat!

ik heb inmiddels een blog geopent met mijn hele verhaal, ook hoe ik naar de auto heb gekeken heb ik zoveel mogelijk beschreven..

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,41827.0.html

Dit is zeker een les en ga nooit meer zonder mn vader en/of broer kijken naar een auto ondanks dat ze mij wel hebben geleerd hoe ik naar een auto moet gaan kijken...

zyra

Jeff, de remvloeistof staat tussen min en max, heb net nog even gekeken voor de zekerheid, de foto vertekent inderdaad :)

jan piet

Hopelijk valt het allemaal nog wel mee! Overigens maakt de ANWB soms de meest onwaarschijnlijke verkeerde diagnoses, heb het zelf ook wel eens mogen meemaken. Anderzijds moeten die mannen ook maar 'overal verstand van hebben' als we in de problemen zitten, zonder testkasten enz. De opties verstopte carterventilatie enz zijn niet bepaald onnadenkbaar dus wellicht.....
Op de foto ziet het er optisch redelijk strak uit, en is het wellicht de moeite van het overwegen waard te gaan repareren / vervangen indien nodig. Zo niet dan zijn er genoeg aasgieren als ikzelf die wel interesse hebben in Alter 1 delen.
Gr,JP

Turbo-Geek

Die lekkage lijkt op de kachel. Is (als het hetzelfde is bij een Alter 2 ... neem aan van wel !) heel simpel te vervangen en in een uurtje te doen.
Ik ben altijd bereid te helpen met dit soort zaken.

MAAR eerst eens kijken wat er allemaal echt mankeert want als er teveel zaken zijn kan je hem beter opdelen in onderdelen en verkopen want je kan leeglopen op een 850 met veel achterstallig onderhoud en tenzij je zelf heel veel sleuteld en mazzel hebt met 2e hands onderdeel prijzen dan is het never nooit niet rendabel hem in prima staat te brengen (goedkoper een leuke andere te kopen).
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbo-Geek

EstatTDI hoe is je bezoekje daaro afgelopen ?
  The things you own end up Owning you !