van mt priseas naar at lagerbus hoe?

Gestart door Giovanni, 30-05-2010 00:01:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Giovanni

Ik heb een probleem, ik weet niet hoe ik de dunnere lagerbus van de prise as af krijg.
Ik weet ook niet of ik dit nu goed formuleer, maar hoop wel dat duidelijk is waar mijn probleem ligt.

:-\
ik heb dit al geprobeerd:

schroevendraaiers, verlengstukken, beetje tikken met hamer en tang.

Hiermee beschadig ik alleen de krukas.
verwarmen/stoken om op te lossen is geen optie
Ik wacht nog op een slagtrekker 

UserID6342

Citaat van: Giovanni op 30-05-2010 00:01:27
Ik weet ook niet of ik dit nu goed formuleer, maar hoop wel dat duidelijk is waar mijn probleem ligt.
Sorry, nee dus want ik begrijp er geen h*l van wat je nu precies bedoelt....

-D©©©L-



Het is me niet helemaal duidelijk wat je nou precies wilt.

Citaat van: Giovanni op 30-05-2010 00:01:27
Ik heb een probleem, ik weet niet hoe ik de dunnere lagerbus van de prise as af krijg.
Ik weet ook niet of ik dit nu goed formuleer, maar hoop wel dat duidelijk is waar mijn probleem ligt.

:-\
ik heb dit al geprobeerd:

schroevendraaiers, verlengstukken, beetje tikken met hamer en tang.

Hiermee beschadig ik alleen de krukas.
verwarmen/stoken om op te lossen is geen optie
Ik wacht nog op een slagtrekker 

Zoals je het schrijft zit het busje vast op de prise-as van de bak, hoe je dan de krukas kan beschadigen ?
Waar past het AT lagerbusje in je verhaal ?

Giovanni

 :eusa_silenced:
Het iz zoals op foto van dcccl bedankt hiervoor.

De lagerbus die centraal in het vliegwiel zit.

Een At is breder en die van een Mt is kleiner, daardoor past de automatische versnellingsbak er niet op.

Dus moet deze er af en heb ik beschadigingen inde vorm van indrukies op de binnen vellingkant van de priseas

Okee

-D©©©L-

Gewoon "verzuipen" in de wd 40 en met de hand (!) heen en weer wiebelen. uiteindelijk wil ie stukje bij beetje eruit.

Giovanni

Dccccl  zeer snel bedankt.

Hoop dat het lukt zal je laten weten of het gegaan is.


Ik heb voor mijn motor wissel (motor webster.)
nu de laatste onderdelen  volvo besteld.
Krijg ik in een week en kosten 90,08 vallen mee
O.a.:

Carter ventilatie buis van de filter naar lucht inlaat lucht filter,
Vacuum slang plus tyleen slang,
Koperen ringen oliekoeler turbo,
drie bouten carterpan die volgens vadis zouden kunnen lekken, nieuwe hebben een soort pre borging
Oliekoeler klemmen naar radiator.

erop zetten en motor erin doen klaar rijden maar.