groups buy heldere koplampen!!

Gestart door benvolvo20, 19-05-2010 10:24:57

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: M a r c op 29-05-2010 09:42:37
Citaat van: verburgh op 28-05-2010 23:24:25
Citaat van: M a r c op 28-05-2010 23:23:01
Citaat van: benvolvo20 op 28-05-2010 18:12:04
ik ben er mee bezig jullie horen zo gauw mogelijk!!!

Met wie eigenlijk?  Want je gebruikt de plaatjes van onze website maar ik weet niks van de groupbuy af....  :eusa_doh:

Foto´s zijn van jou site en hij bestel ze bij SKG ;D

Laat SKG dan ook voor de plaatjes zorgen....

Ik zie hier een kans ipv over de foto's te beginnen, gratis reclame, of zit je website aan zijn mb quota?
Misschien een goed tegenbod doen?

Ludo

Citaat van: spekkie99 op 29-05-2010 11:23:12
Ik zie hier een kans

Welke kans is dat dan?.
Ik zie enkel een link naar koplampen die 250 euro moeten kosten.
Kan je die dan niet zelf bestellen/halen i.p.v deze rompslomp en geneuzel. ???  :eusa_doh:

Rudy-M

Groepsbuy is inclusief de knippers.

Citaat van: reneetje op 29-05-2010 09:57:01
Citaat van: -D©©©L- op 29-05-2010 09:50:14

Met wie eigenlijk?  Want je gebruikt de plaatjes van onze website maar ik weet niks van de groupbuy af....  :eusa_doh:

Het is toch geen hotlinking ?  

Nee , gewoon je verstand gebruiken , en dan doe je dit niet.... :eusa_snooty:

+ 1; het is geen stijl. Marc kan zelfs aangifte doen voor het stelen van bandbreedte.
En Marc op deze manier aanzetten tot een tegenbod, is helemaal van de zotte :eusa_doh:

V70geRwin

Citaat van: Rudy-M op 29-05-2010 12:44:06
Groepsbuy is inclusief de knippers.

Citaat van: reneetje op 29-05-2010 09:57:01
Citaat van: -D©©©L- op 29-05-2010 09:50:14

Met wie eigenlijk?  Want je gebruikt de plaatjes van onze website maar ik weet niks van de groupbuy af....  :eusa_doh:

Het is toch geen hotlinking ?  

Nee , gewoon je verstand gebruiken , en dan doe je dit niet.... :eusa_snooty:

+ 1; het is geen stijl. Marc kan zelfs aangifte doen voor het stelen van bandbreedte.
En Marc op deze manier aanzetten tot een tegenbod, is helemaal van de zotte :eusa_doh:

dit is nu typisch nederlands denken, klein en niet denken in kansen....

stelen van bandbreedte, wat kost een bitje tegenwoordig, bewijs eerst maar eens dat er op geklikt is dan  ;)
krijt TS dan ook een gedeelte van de winst van mensen die via deze link op Marc zijn site komen en als gevolg daarvan wat daar gaan kopen?

en als Marc aanwezig wil zijn in de markt dan is een tegenbod doen een erg sterke zet, in ieder geval beter dan zich hier zo presenteren...

elianmars

Het is gewoon raar dat TS doet voorkomen alsof de groupsbuy via ET gaat, terwijl dat blijkbaar helemaal niet zo is.

V70geRwin

Citaat van: elianmars op 29-05-2010 15:07:45
Het is gewoon raar dat TS doet voorkomen alsof de groupsbuy via ET gaat, terwijl dat blijkbaar helemaal niet zo is.
Mee eens.
Meer info kan geen kwaad.

M a r c

Juist, that's all.... en het ook even in overleg gekunt lijkt me.... SKG wordt door de topicstarter nergens genoemd, dus het kan zijn dat evt geinteresseerden menen dat het 'onze' lampen zijn die dan ook geleverd worden met onze service en onder onze condities....

Heeft niks met kansen o.i.d. te maken maar met normaal fatsoen.  Topicstarter had even kunnen mailen of bellen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

V70geRwin

Citaat van: M a r c op 29-05-2010 17:42:13

Juist, that's all.... en het ook even in overleg gekunt lijkt me.... SKG wordt door de topicstarter nergens genoemd, dus het kan zijn dat evt geinteresseerden menen dat het 'onze' lampen zijn die dan ook geleverd worden met onze service en onder onze condities....

Heeft niks met kansen o.i.d. te maken maar met normaal fatsoen.  Topicstarter had even kunnen mailen of bellen.

Mee eens, jij hebt natuurlijk wel direct met hem ctc gezocht toen je dit zag  ;) of is dat dan weer TE fatsoenlijk?

verburgh

Misschien is het wel gewoon een oplichter,Een groupy starten met een bekende leverancier en forum sponsor,Geld vangen en dan zijn schade betalen van 1500 euro die hij aan zijn auto had wie zegt het  ???

verburgh

benvolvo20

beste heren,

ik vind dit onterechte beschuldigingen!!!!

Sven t5 was ermee begonnen op de vorige topic heldere koplampen!!!
Maar omdat er weinig animo voor was en ik het wat onoverzichtelijk vond heb ik een nieuwe topic geplaatst!!!

misschien had ik Marc eerst moeten mailen, maar ik wou gewoon kijken of ik er voor kon zorgen dat er minimaal 5  afnames waren zodat sven het verder kon uitwerken!!

dus....

niet meteen er op gooien dat ik hier van mijn schade wil betalen want ik krijg gewoon geld van de verzekering. vind dit wel heel laag gezocht verburgh!!!!
beetje kinderachtig!!!

verburgh

Weet je wat kinderachtig is,Een groupy starten die niet eens rond is :eusa_wall:

benvolvo20

als je kan lezen gaat het om een deal die al eerder was gemaakt met een mede forum genoot!!!

ik hielp hem alleen op weg!!!

dus nix kinderachtig!!

verburgh

Citaat van: benvolvo20 op 29-05-2010 21:04:38
als je kan lezen gaat het om een deal die al eerder was gemaakt met een mede forum genoot!!!

ik hielp hem alleen op weg!!!

dus nix kinderachtig!!

Lees jij niet? marc weet van niks

benvolvo20

ik lees heel goed
marc had die deal met sven t5 gemaakt in een andere topic!!!
ik heb alleen een nieuwe gestart voor de duidelijkheid!!