Mijn Volvo 850 T-5..the story so far..

Gestart door 850 T-5 STEFAN, 19-05-2010 22:13:39

Vorige topic - Volgende topic

Rainbird

Je bent er toch maar mee geholpen

je hebt een mooie roffel  :eusa_clap:

850 T-5 STEFAN

Citaat van: Rainbird op 16-08-2011 17:44:42
Je bent er toch maar mee geholpen

je hebt een mooie roffel  :eusa_clap:
Ja klopt hoor, dat we er echt mee geholpen waren..blij dat ik een goed abbonement heb bij de anwb!
Thanx voor het compliment ;D !

850 T-5 STEFAN

Ohja nu zien jullie wel meteen de s70 handgrepen die ik laatst gemonteerd had..

850 T-5 STEFAN

;D vanmorgen: Een pakketje! Ah yeah, nieuwe walbro benzinepomp (van ET) is binnen!
Meteen 'ff' gemonteerd(handig how to topic van het forum gebruikt), tussen de buien door. Kwartiertje laten lopen, en hij blijft lopen! Zo nog ff een rondje rijden voor een echte test..maar al met al ben ik best tevreden over dat het me gelukt is.  :eusa_dance:
*edit: testrit doorstaan  :)

t5joost

netjes
dan gaan we de 17 september weer een poging doen om op een meeting te komen ;D

850 T-5 STEFAN

HahaHahaHaha blij dat ik er nu om kan lachen :) en ja doen we!

850 T-5 STEFAN

Nog even een terugblik op m'n benzinepomp vervangen..,misschien handig mocht je ook die walbro bij ET kopen. De walbro is wat kleiner dus om hem goed te fixeren moet je de veer een beetje uitrekken zodat hij goed in het omhulsel klemt. Ik las ook ergens dat er een te kort slangetje bij geleverd word, nou..dat te korte slangetje zit er wel bij maar ET levert er een lang genoeg slangetje bij..
Voor de rest heb ik mijn klus kunnen klaren dmv het how to topic, heel handig met foto's  :eusa_clap:..gewoon ff goed lezen en kijken, dan moet het lukken..
Ik ben zeer tevreden over de pomp trouwens, m'n roffel rijd (lijkt wel)  ff feller....maar goed, misschien was m'n vorige pomp al een tijd wat minder voordat hij overleed..

ddh

ja denk dat je vorige pomp veel top uren heeft moeten draaien bij mijn te miste wel ;)

850 T-5 STEFAN

Ja ok, maar of hij daar echt zoveel meer van slijt? :eusa_think:  .. ik heb geen idee wat de (gemiddelde) levensduur is van de standaard geleverde pomp.. Al zat de eerste originele pomp er nog in, dan heeft die het wel dik 250d km volgehouden   :laugh:

crazychrisje

850 T-5 STEFAN

850 T-5 STEFAN

Net ff rondje aan het rijden, in ene stoom onder me motorkop vandaan! Vlakbij huis dus snel naar huis en kijken... Koelwaterslang gesprongen/gescheurd :( ..

JCviggen

Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

850 T-5 STEFAN

850 T-5 STEFAN

temperatuurmeter meter gaf het trouwens niet aan op me dashboard :-\ ook niet goed