Mijn Volvo 850 T-5..the story so far..

Gestart door 850 T-5 STEFAN, 19-05-2010 22:13:39

Vorige topic - Volgende topic

850 T-5 STEFAN

850 T-5 STEFAN

Nog niet opgelost.. vandaag ernaar gekeken, stekker zit erin(tcv), slangen zitten er heel en goed op, motor loopt stationaar gewoon goed, de lmm vervangen, .. :eusa_wall: ..ehh  ??? ... Volgende poging word me gasklephuis cleanen

)()()sT

Ik bedoelde dus of de timing van de d-riem goed staat. Is dat al gechecked?
Succes ;)

850 T-5 STEFAN

ja is gecheckt, maar zoiets moet je toch ook wel duidelijk horen, dus een onregelmatig lopende motor?

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

850 T-5 STEFAN

turbo is nu uit me hoofd 3jaar oud.. Zelf de koppakking niet vervangen maar laten doen..kreeg hem terug, lekte de olieretourleiding omdat met alle demontage dat pijpje een stukje eruit was gekomen en het sluitringetje het had begeven.. Ik vroeg me al af of dat schadelijk kon zijn voor me turbo, kreeg nee als antwoord.. IS DAT OOK ZO? Dat zou een hoop duidelijkheid scheppen.. :eusa_think:

)()()sT

Nee, want dat is de retourleiding waar dus de olie terug het blok in gaat. Aanvoer is van bovenaf middels een metalen buisleiding op de turbo.

850 T-5 STEFAN

850 T-5 STEFAN

ik bedenk me net dit doemscenario, wat ik niet hoop :eusa_pray:.. misschien is de turbo toch te heet geworden met me koel/kachelslang geouwehoer in december..  :eusa_sick:  ..in ieder geval de moeite waard om te checken.. :-\

850 T-5 STEFAN

1 mei APK bij NORDICAR! Er word ook gekeken naar hét euvel..het zal mij benieuwen :eusa_think:

850 T-5 STEFAN

pakketje binnen..
Ik zie dat ik wat achter loop qua info, dat komt omdat ik het probleem bij 'overige techniek' had neergelegt http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,57535.0.html

850 T-5 STEFAN

toch weer ff een kleine oponthoud.. Vacuumslangen bijna allemaal vervangen, toen begonnen met de turboslangen,..past niet.. Vandaag gaan ze dus terug naar moergestel, en ET zou kijken voor andere.. Jammer, maar het is niet anders..

850 T-5 STEFAN

ok weer ff wat (vakantie)weken verder ..en nu in afwachting van deze set

850 T-5 STEFAN

;D  

Ah yeah  ;D

stefanhuijser

(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5