DVD speler voor de kleine

Gestart door viking_in_shorts, 30-11-2009 17:17:54

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Wij hebben deze in de wagen.

Bevalt zeer goed. Auto onderweg uitzetten is geen probleem (behalve als we nog rijden  ;D). Het systeem gaat gewoon verder waar het gebleven was. We hebben er infrarood koptelefoons bij. Wel zo rustig voor pa en ma  ;D

De schermpjes zijn heel makkelijk van de bevestiging af te schuiven. Dus schermpjes gaan mee naar binnen, de bevestiging blijft op de hoofdsteunen van de voorstoelen zitten.

Het scherm met de DVDspeler er in is ook thuis te gebruiken. Mijn vrouw gebruikt het regelmatig als ze aan het strijken is  ;D

Marc O.

Wij hebben een al wat oudere Nextbase. Op zich een prima apparaat, behalve dat ie inderdaad opnieuw begint als het contact er effe af is geweest.
...The Nile isn't just a river in Africa...

de boekhouder

Neemt de accu van het apparaat het bij jullie niet over als je het contact af zet?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

KMvrtr

de boekhouder

Misschien mis ik wat (geen commentaar  ;D ), maar ik heb zo'n portable dvd speler met een accu / batterij.
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

viking_in_shorts

Het is een Nextbase SDV47-AM geworden.

@ allen die geen resume hebben ;)
Hier kunnen 6 AA batterijen in. Denk dat zij (oa) verantwoordelijk zijn voor de resume functie.

sjarrel2

En istie goed bevallen? Ben nl. ook op zoek naar een portable spelertje voor in de auto. Kan de SDV47-AM ook via usb divx format afspelen? Kun je hem een beetje fatsoenlijk bedienen met de ab vanaf de voorstoelen?
Iemand anders misschien tips? Misschien een philips modelletje? Ik zoek een apparaat die bij voorkeur meer dan één vakantie meegaat  ;)

Gr,

viking_in_shorts

Ja hij beviel, maar m'n dochter werd er op de terugweg wel wagenziek van :eusa_sick: -> was een samenloop van omstandigheden (=erg laat wakker, spannende film en vervolgens op een boot bij hoge golfslag. Ze heeft pas op de boot overgegeven overigens - geen idee wat er was gebeurt als we geen boot hadden hoeven nemen.

Afspelen via usb heb ik nog niet geprobeerd - we hebben ze eigenlijk sinds die tocht hierboven niet meer gebruikt :eusa_think: