Afstandsbediening in de was - pas op als je je auto uitleent ?!

Gestart door joes, 24-05-2010 22:24:40

Vorige topic - Volgende topic

joes

Nou dat was me wat.........zegt mijn vrouw Oh Joes ik heb de afstandsbediening van de Volvo meegewassen..........vergeten uit mijn broek te halen.........ik neem de afstandsbediening en ga naar buiten, hij reageert niet  :eusa_wall:  :eusa_whistle: Nou de auto open gemaakt met de sleutel, het alarm gaat af en de alarm claxon doet het niet.weten we dat ook weer.

De reserve afstandsbediening is nog niet geprogrammeerd dus die biedt geen uitkomst  :evil:
Snel op het forum kijken, gebruiksaanwijzing gevonden van Guard II, accu eraf 10 minuten wachten.......accu er weer op en deur open alarm begint weer  :evil:
De batterijtjes uitgewisseld met de battrijtjes van mijn Italiaan geen resultaat  :evil:
Getracht de afstandsbediening en de Guard II opnieuw met elkaar te verbinden maar dat kan niet met een afgaand - aanstaand alarm..............accu er weer af........... :evil:

Ondertussen vergeten en pak vanmorgen de afstandsbediening, die had ik open liggen, met de batterijtjes eruit, zet batterijtjes van de Italiaan er weer in..................loop naar buiten EN HIJ DOET HET ! ;D EUREKA  :eusa_angel: :eusa_boohoo: :eusa_clap: :eusa_dance:

Dus als je je afstandsbediening wast in de wasmachine, laat hem dan drogen zonder de batterijtjes erin wacht een dag, zet er nieuwe batterijtjes in EN hij doet het waarschijnlijk weer.  ::) ???

Ben wel benieuwd hoe ik het anders op had moeten lossen..................................

-D©©©L-

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Volvo850 93