Tips voor stuurslot (zo'n gele stang)

Gestart door RampantBUnny, 20-09-2010 23:26:48

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: RampantBUnny op 23-09-2010 14:54:20
Ik kwam overigens ook nog een Cadilock tegen bij conrad

klik

Leek me ook niet onaardig en zo te zien simpel te installeren, soort gelijke tip die ik via PM kreeg maar dan niet zelf gebouwd :)

Er is ook nog een variant van met sirene. De schroeven waarmee eea vast zit zouden van imbussen zijn die alleen met speciale sleutel lost te krijgen zijn.

Iemand hier mee bekend?

Edit: nu met werkende link.

link werkt weer niet  ;D  verloopt na bepaalde tijd.

je hebt ook van die GPS tracking devices. maar beter is natuurlijk voorkomen dat hij weg wordt genomen. met brandstof onderbreking en pook slot kan het geheel indien gewenst nog
steeds worden opgeladen. dan is het leuk als je hem samen met een politiemacht via de GPS gaat halen in die loods  ;D

linkje via google... ?
  lijkt me wel interessant... bovenop mn nomale startonderbreker... of zullen ze zo slim zijn iets te overbruggen/door te meten.
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/856683/2bfirst-cadillock-2000-reviews/reviews.htm

Elektronische startonderbreker die auto's op effectieve wijze beveiligt tegen diefstal. De gepatenteerde schakeling onderbreekt de accustroom en dat maakt het onmogelijk om het voertuig te starten. Zelfs dieven die uw autosleutels stelen zijn hiermee kansloos. De boordcomputergegevens blijven echter intact, zoals de ingestelde radiokanalen en uw bestemmingen in het navigatiesysteem.
De Cadillock 2000 is ook te combineren met reeds aanwezige alarminstallaties. U kunt kiezen of u de afstandsbediening wilt gebruiken om het systeem te activeren, of de automatische inschakeling.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....