Starbuck's V70R AWD

Gestart door Starbuck, 24-05-2010 19:22:55

Vorige topic - Volgende topic

wepster

ela manneke

da's ne straffen bak se

enhe die kleur  ;D gewoon weer overblazen in de zelfde kleur krijg je geen spijt van  :eusa_whistle:

oja als je van die wielen af wil weet ik er nog wel een die daar intressen in heeft en eventueel nog 18 ers voor je heeft  :angel:

en nu maar lekker met fie en de kids genieten en soineeren met die bak  ;D

Vulk

Knap man! Bijzonder mooi kleur trouwens, in mijn ogen zelfs mooier dan laserblue dus gewoon houden!

beunmaat

Dit is de eerste keer dat ik deze kleur zie, en ik vind het echt mooi!
Lekker apart ;D

MarcoV

Ja, ik hoorde van Felipe al in Alsfeld dat z'n vader onderweg was voor een klant haha.
Is dus voor jou, geweldig, mooie aankoop en ik vind de kleur dus wel mooie mits goed gepoetst!
Veel plezier met de V70 Hans,

MarcoV 8)

martijn.

We hebben hier op de zaak ook zo'n afschuwlijke kleur te koop staan :eusa_doh:.

Hoe kun je het verzinnen :eusa_wall: :eusa_wall:

IK vind het dus een verschrikkelijke kleur ;D

Electric Silver  :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Starbuck

Nog een paar foto's genomen gisteren en even mee gaan toeren.
Hij rijd geweldig, het interieur is in mooie staat, beetje gebruiker sporen rechts aan de bestuurders zetel, vooraan mist er een koplamp sproeier, twee blutsjes op de achterklep en wat schaafwonden op de bumpers.
Zoals je kan zien is de lak nog steeds in mooie staat, zou beetje zonde zijn om 'm te overspuiten.
Wil 'm eerst eens helemaal gepoetst zien.
Toen ik ermee reed verbaasde ik me over het comfort van de wagen, maar daar zitten de 16" velgen voor iets tussen denk ik.
Ik twijfel dus om er grotere velgen op te plaatsen omwille van het doel van de R, nl om als gezinsauto te gebruiken.
Het vermogen lijkt me in dit licht dan ook meer dan genoeg, dus modificatie zal niet nodig zijn.
Begin bijna al te hopen dat er motorisch iets stuk zal gaan, anders gaat dit wel een heel, heel saai topic worden... ;D

)()()sT

Mooi man... de kleur is ook niet mijn favo, maar ik vind het toch wel heel fraai zo.
Die standaard dubbele uitlaat is stil hè!

Geniet ervan!

Starbuck

Citaat van: )()()sT op 26-05-2010 13:59:11
Mooi man... de kleur is ook niet mijn favo, maar ik vind het toch wel heel fraai zo.

Geniet ervan!

Zijn we mee bezig!  ;)

Mercikes... 8)

Thijssie!

De auto komt over vanaf Mallorca maar staat op kenteken geregistreerd in Barcelona... Snap ik iets niet? ???

Starbuck

Citaat van: Thijssie! op 26-05-2010 14:09:16
De auto komt over vanaf Mallorca maar staat op kenteken geregistreerd in Barcelona... Snap ik iets niet? ???

Voor zover ik weet staan alle wagens in Mallorca in Spanje geregistreerd. Maar waarom dat nu net Barca is?  ???

Thijssie!

Mallorca is een ''provicie''van Spanje en heet officieel: Palma de Mallorca. Als een auto daar vandaan komt staat er PM op het kenteken. Op de jouwe staat B, dus vandaar mijn vraag ;)

)()()sT

Ehh... dat is een nieuw type Spaans kenteken. Daar begint het nummer niet meer met de letter van de "provincie." ;)
Die B is dus toeval....

Thijssie!

Citaat van: )()()sT op 26-05-2010 14:17:55

Ehh... dat is een nieuw type Spaans kenteken. Daar begint het nummer niet meer met de letter van de "provincie." ;)
Die B is dus toeval....

Dat is niet correct, het nieuwe type kenteken bestaat uit 4 cijfers gevolgd door 3 letters ;)

mehn

Citaat van: Starbuck op 26-05-2010 13:52:35
Nog een paar foto's genomen gisteren en even mee gaan toeren.
Hij rijd geweldig, het interieur is in mooie staat, beetje gebruiker sporen rechts aan de bestuurders zetel, vooraan mist er een koplamp sproeier, twee blutsjes op de achterklep en wat schaafwonden op de bumpers.
Zoals je kan zien is de lak nog steeds in mooie staat, zou beetje zonde zijn om 'm te overspuiten.
Wil 'm eerst eens helemaal gepoetst zien.
Toen ik ermee reed verbaasde ik me over het comfort van de wagen, maar daar zitten de 16" velgen voor iets tussen denk ik.
Ik twijfel dus om er grotere velgen op te plaatsen omwille van het doel van de R, nl om als gezinsauto te gebruiken.
Het vermogen lijkt me in dit licht dan ook meer dan genoeg, dus modificatie zal niet nodig zijn.
Begin bijna al te hopen dat er motorisch iets stuk zal gaan, anders gaat dit wel een heel, heel saai topic worden... ;D
http://i790.photobucket.com/albums/yy187/starbuck007/V70R/Imagen082.jpg
http://i790.photobucket.com/albums/yy187/starbuck007/V70R/restauratiezetelanne025.jpg
http://i790.photobucket.com/albums/yy187/starbuck007/V70R/restauratiezetelanne030.jpg
http://i790.photobucket.com/albums/yy187/starbuck007/V70R/restauratiezetelanne038.jpg

Mooi!

Donkere Comets eronder en klaar is ie ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 26-05-2010 13:59:11

Geniet ervan!

dubbel?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*