benzine meter

Gestart door kriz, 01-12-2004 13:50:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kriz

hallo,  ;D
Ik heb onlangs m'n accu vervangen, (850 GLT '92) en ben blijkbaar stom bezig geweest  :-[(denk ik).
M'n benzine meter werkt niet meer, en verder heeft m'n dashboard verlichting de geest gegeven. Ook heeft m'n cruise controle haperingen gekregen.
Nou schijnt er een printplaat te zijn vern**kt, en die zou +/- €250.- moeten kosten. :'(
Heeft iemand enig idee wat dit is, en welke printplaat kaduuk zou zijn??
En waar ik gunstig (eventueel) een nieuwe printplaat kan aanschaffen?
Dank U.

C

thuur

Het zou dan de print van de klokjes moeten zijn (muv cc), maar wie heeft je dat gezegd? Die kan je toch vast ook vertellen welke print het is ;) ?

Gr 8)

kriz

Bedankt, en je heb volkomen gelijk, maar dat was weer "zo'n mannetje" als je begrijpt wat ik bedoel ;)

thuur

Ik ga allereerst voor een kapotte zekering. Goed nakijken en liefst een voor een eruit halen (maak je de contacten meteen weer schoon).

Dan een los contact. Controleer de massa-aansluitingen aan het blok (2 stuks) en achter de koplamp bij de accu. Schoonmaken kan nooit geen kwaad! Remmenreiniger werkt prima, maar het vreet ook je lak weg, dus oppassen.

Dan vermoed ik dat je een stekker los hebt hangen. Aan de console zitten 2 stekkers. Bovenkant van het dashboard moet eraf, op het forum vind je exacte instructies en binnen een uur geklaard.

Misschien helpt dit je al verder.


Gr 8)

kriz

alweer bedankt.............. ;D