Het begin van een blogje

Gestart door Volvo850 93, 30-05-2010 11:35:45

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

felicitaties met de geboorte van julie dochter,geniet er maar van. ;)

Volvo850 93

Dat doen we zeker,

Mvg Dennie

Volvo850 93

Hey Mensen was weer ff stil maar dat komt goed, ff druk met de kleine meid thuis en met mijn vriendin en visite enzo

Helaas gaat de afspraak voor morgen ( vandaag) bij Thuur niet door ivm met sterf geval in de familie.
Waarschijnlijk gaat het komeden week gebeuren alleen dan savond's

Ps is er iemand bekend met de Xenon kit van europeun-Tuning  (ET) want die is kwa prijs heel netjes en heb dan ook bi xenon H4, want heb wel gekeken via internet maar dat is volgens mijn ook niet alles.

Mvg Dennie

)()()sT

Haa Dennie,

hartelijk gefeliciteerd hoor!! Ik ben laatst oom geworden, dat is al leuk, maar een eigen kleintje is ook top. Succes vandaag in Maastricht, zal vast goedkomen.

Volvo850 93

Hey Joost dankjewel, en jij ook gefeliciteerd. de afspraak met Thuur is verzet naar komende week

Mvg Dennie

Volvo850 93

ff update

Afgelopen vrijdag meteen vanuit het werk vertrokken richting Maasstricht (Thuur) voor nog wat werkzaamheden zoals de onderste motorsteun ect

Ongeveer 30 km voor Maasstricht file op de A2 ongeluk gebeurd ( ff balen maar goed niks aan te doen), tijdens het stapvoets rijden zie ik allemaal rook onder de neus vandaan komen, meteen de eerste afslag er af en de kap open zie ik dat het koelvloeistof niveau onder min staat.
Dus dacht van k.ote ook ff onder de auto gekeken en zag kvs druppen.
A fijn thuur gebeld en het hem uitgeled en leek Thuur toch beter om richting huis te rijden ipv door rijden en dan ook nog 125km terug naar huis.
oke meteen ff kvs bijgevuld ( heb ik altijd bij ook olie) en rustig naar huis gereden, onder weg dirk342 gebeld en een andere radiateur gekocht bij hem en gisteren ochtend opgehaald met een kamerraad van me. en smiddag's de nieuwe rad geplaatst.
Ben nu weer helemaal blije dat de roffel weer gemaakt is.

Het jammere is wel dat ik de afspraak met StevenTC voor gisteren moest afzeggen dus nu ga ik de velgen over 2 weken op halen.

Mvg Dennie

UserID6342

Mooi dat het allemaal nog zo snel is opgelost Dennie.

Volvo850 93

Afgelopen vrijdag meteen na de 1ste helf van het voetballen, aan gereden richting Oudenbosch naar (stevenTC) voor de 17'' velgen. :eusa_dance: :eusa_dance:

Hier wat foto die ik net gemaakt heb, vantevoren ff gewassen en uitgestofzuigt

En Gisteren ff bij Thuur langs geweest voor de onderste motorsteun en de handrem laten afstellen.ps Dirk342 was er ook ff was gezellig

En ben ook nog aant kijken voor een verlagings setje

Mvg Dennie

tom480

Staat netjes zo met de velgen  :eusa_clap:
- R1200GS -

Jeff

Mooi verslag man!  Velgen staan goed... ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Volvo850 93

Thnx voor de reactie's maar nu ben ik aant kijke voor andere veren maar heb je daar veel verschil in kwa sugheid en dat de auto lager komt????

Mvg Dennie

UserID6342

De wielen staan 'm echt geweldig Dennie, zoals ik je gisteren ook al zei.  Was idd nog even gezellig bij Thuur.  Kijk goed uit wat voor setje verlagingsveren je eronder gaat zetten, probeer voor merk-spul te gaan (Weitech, Apex, Eibach, Intrax etc.) en laat die merkloze troep links liggen.

fbm

Zooooo die glimt  :o wil je die van mij een keer komen poetsen  :eusa_pray: is ook 214  ;)

Velgen maken de auto en dat doen deze!  :eusa_clap:

En nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, ben zelf ook zinds 2 april vader geworden!  :eusa_dance:

Volvo850 93

@Dirk432 thnx jah was nog ff gezellig en hoe heb je het gehad in de Arena. zal zeker gezellig geweest zijn. ps ik wil er geen troep onder maar moet nog ff uitpluizen welk merk het gaat worden denk dat ik gewoon voor orgineel volvo ga en dat was volgends mijn 25mm als ik het goed heb

@Fbm Jij ook nog gefeliciteerd dan. haha dankjewel, uhm heb de auto maar ff gauw gewassen niet echt de tijd voor genomen. maar ja zondag he was me zaterdag toch iets telaat geworden om ff rustig de auto te wassen op de uitgebreide manier.

StevenTC

Zo dat ziet er goed uit die velgen onder die roffel  :P
Veel plezier ermee met de velgen. Nu nog verlagen en de remklauwen een kleurtje  :eusa_dance: