Even voorstellen: Loezzie's 850

Gestart door Loezzie850, 31-05-2010 13:33:44

Vorige topic - Volgende topic

Loezzie850

Zo zal eindelijk eens wat fotootjes laten zien van mijn NBP :)

Vakkundig in het zonnetje gefotografeerd  8)

Klaar voor het WK!

Piere

Ziet er goed uit :D
Nu nog even de bumperstrips te lijf gaan en hij straalt weer  8)

Veel plezier ermee!!
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Loezzie850

Dank dank! Ik ben er ook erg blij mee!

R o b

Loezzie850

Ik wil niet eens weten waarvoor allemaal  ;D

850 T-5 STEFAN

Mooie auto!..vooral die kleur! ;)

ro~djo

Buiten het verwennen van het kunstof met lijnzaadolie
zal een stickert hem ook erg goed staan.  ;)

UserID6342

Leuk om je vandaag te leren kennen Loes tijdens de BBQ meeting bij Marco.  Je hebt een leuke auto, ziet er goed uit, van binnen erg netjes en die paar kleine schoonheidsfoutjes zijn 'm gezien zijn leeftijd al weer snel vergeten.  Grappig detail dat we beide exact dezelfde rolhoes kort geleden hebben kunnen aanschaffen, die je idd niet zo veel ziet bij andere 855 / V70's :)

Erg leuk om te horen waarom je juist een 855 hebt gekozen.

janjoh

Ben benieuwd wat jullie dan voor rolhoezen hebben? Uiteraard is de mijne ook kapot, zou er 1 nageleverd krijgen van Niham waar ik hem mijn V70 gekocht heb maar die laten niets meer van zich horen! 

biliau

Citaat van: Loezzie850 op 18-06-2010 19:35:15
Ik heb nog geen sticker Ann... (weet ook niet waar je die kan krijgen ;)
en verder viel het allemaal mee, rijdt fijn. En wat parkeert dat makkelijk, een Estate... echt een uitvinding!
"

Vooral met een trekhaak. Even duwen, past al gauw  :evil:

Grapje natuurlijk. Overigens, mooie auto. Waar lijkt ie op? Nautic(?) blue, Cetus wielen...

Stoer hoor, een vrouw in zo'n grote bak. Mijn vrouw (poppetje van 1,60 52 kg) rijdt vaak in de Nissan Patrol. Heeft een kussen nodig. Schitterend).

Groeten en veel rij plezier, Leonard

mr-officer

Hallo Loes,

Welkom hier. Mooie 850-er!

Groet, Vé

Loezzie850

Dirk: ik vond het ook erg leuk om jou te leren kennen. Zoveel verhalen al op het forum van jou en het is dan leuk een keer de man erachter te spreken :) Dat van die rolhoes is leuk he! Dank voor de complimentjes voor mijn 855 :)
Verder is het goed te weten niet de enige te zijn die zo verzot is op 850 :)

mr-officer: dank voor het welkom, echter het topic is ruim n jaar oud ;)

biliau: het is een 417, nautic blue pearl en idd de standaard cetus-wielen. ik ben ook niet al te groot, 1,67 en je hoort het vaker idd, wat doet zo'n klein meisje in zo'n grote auto. waardoor ik uiteraard nog trotser op mn 855 word ;)

janjoh: het is de rolhoes met hoedenplank. Bij mij zat hij er bij aankoop in, ik heb denk ik mazzel gehad. Hoorde later dat het een gewild item is :)