Leuke Quotes en uitspraken

Gestart door Ben, 14-02-2004 09:02:14

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Medewerker van een stembureau vanochtend in het radionieuws:

"Zo hoort dat. Mensen kunnen het beste 's ochtends stemmen; dan zijn ze nog nuchter, en weten ze nog wat ze doen"

Douwe

Deze link:

http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19235/paradise-by-the-dashboard-light/

En dit als commentaar op een fansite:

Fijn dat deze mede-broeder ons uitlegt hoe het zit. Ook fijn dat deze zeer vrome vragensteller de mensen niet veroordeelt. Dat is zoals onze lieve heer het bedoeld heeft. Wij veroordelen niemand, wij stellen alleen objectief vast dat de ogen van een ander volop splinters bevatten. 
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

UserID6342

Op wat voor sites kom jij allemaal Douwe ? ;D

YoeriR

Echt dit soort uitspraken als wat er op refoweb staan kan ik mij dus echt ergeren! Enneh dan nog wat, stel je bent christen, wat heeft de muziek, hoe je er uit ziet, of weet ik veel wat te maken met of je daadwerkelijk christen bent. God houdt van ons allen, word er toch altijd gezegd. Gezien liefde onvoorwaardelijk is, en hele maal de Zijne, brengt dit erg veel verwarring bij mij op. Is er hier een christen die mij daar antwoord op kan geven?

Misha

Citaat van: YoeriR op 15-09-2012 14:30:32
Echt dit soort uitspraken als wat er op refoweb staan kan ik mij dus echt ergeren! Enneh dan nog wat, stel je bent christen, wat heeft de muziek, hoe je er uit ziet, of weet ik veel wat te maken met of je daadwerkelijk christen bent. God houdt van ons allen, word er toch altijd gezegd. Gezien liefde onvoorwaardelijk is, en hele maal de Zijne, brengt dit erg veel verwarring bij mij op. Is er hier een christen die mij daar antwoord op kan geven?

Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk en het is niet aan mensen om God's bedoelingen of Zijn motieven te betwijfelen ?
De mens wikt en God beschikt ?

En dan ben ik géén Christen.  :D

Overigens is dit niet wat God zegt natuurlijk, die post echt niet op een website. Dit is wat de mensen van Refoweb er van vinden, interpretatie dus. Gezien het bovenstaande zijn dat dus niet echt Christenen maar Gristenen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

peteRRR

Citaat van: Misha op 15-09-2012 17:00:03
Citaat van: YoeriR op 15-09-2012 14:30:32

Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk en het is niet aan mensen om God's bedoelingen of Zijn motieven te betwijfelen ?
De mens wikt en God beschikt ?

En dan ben ik géén Christen.  :D

Overigens is dit niet wat God zegt natuurlijk, die post echt niet op een website. Dit is wat de mensen van Refoweb er van vinden, interpretatie dus. Gezien het bovenstaande zijn dat dus niet echt Christenen maar Gristenen.

Als je gaat voor religie is het goed om te toetsen en vragen te stellen zodat je leert begrijpen wat er allemaal aan de knikker is.
Stel als je de Vader,God,Shiva toetst die niet 100% te toetsen is stel je eigenlijk onderzoek in in jezelf en dat is prima voor je ontwikkeling als mens.
Tolerantie zou eigenlijk je 2de natuur moeten zijn in religie maar je ziet maar al te veel dat het daar ernstig aan short en daar ontstaan veel misverstanden van onder de mensen
en daarvoor is het goed om essentieel te blijven denken en de flauwekul van de mens ziet te onderscheiden van de werkelijke bedoeling achter/in de geschriften.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

jacques1967

Heb ook nog en korte quote(eigenlijk voor op zo,n strip van je kentekenhouderplaat)
BETER GELAST DAN GELEAST. Vond ik zelf wel een grappige.

viking_in_shorts

En omdat er zo'n leuke discussie bezig is in een ander topic:

"Life is ours to be spent, not to be saved."

by D.H. Lawrence.

Ben

Love your enemy, it will drive him crazy !

hathü

Onze lieve heer heeft het zo beschikt dat de 1 de ander pikt.

Turbobiker

Citaat van: hathü op 30-09-2012 19:08:58

Die quote sneeuwt alleen een beetje onder bij alle moord en doodslag die de diverse bijbels minstens net zo hard promoten...
De Tussenpaus

Marc O.

Citaat van: Turbobiker op 30-09-2012 19:17:00
Citaat van: hathü op 30-09-2012 19:08:58

Die quote sneeuwt alleen een beetje onder bij alle moord en doodslag die de diverse bijbels minstens net zo hard promoten...

...en diens volgers in sommige gevallen ook daadwerkelijk uitoefenen (maar daar was een ander topic voor) ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ben

.... wordt dat meteen weer netjes hersteld zoals Volvo het bedacht heeft.

NinaPaul

Citaat van: Dirk342 op 04-10-2012 12:38:21Assuming is the greatest mother f*ck-up
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

michiel

Citaat van: NinaPaul op 04-10-2012 13:20:38
CiteerAssuming is the greatest mother f*ck-up

Bijna goed....
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken