Leuke Quotes en uitspraken

Gestart door Ben, 14-02-2004 09:02:14

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Geef mij maar een soccer mom ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Emiel

Citaat van: BassieAdriaantje!!!

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

CiteerAlle fokking j*zus wat een tiefusgeur komt er uit zo'n klein eitje

;D ;D

t5karel

CiteerDe Volvo kan als verloren worden beschouwen, de chauffeur had het geluk van zijn leven dat hij zo een robuste wagen bestuurde. Met slechts een paar schrammen op zijn hand stapte hij uit het wrak. De vrachtwagen chauffeur kwam met de schrik vrij. Beide voertuigen zijn afgevoerd.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Reitse

Sterk spul die 9-series...

Domaso

Ah je mocht weer een keer? (Spin)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

t5karel

Wij wensen u volop kijkgenot!
Met livecommentaar van ''De schrik der veganisten'' de heer Slachter!! ;D
Omroeper bij de grasbaanraces ;D  ;D

GeertG

Citaat van:   collega die ook een 850 heeft gekocht

Ik zal me binnenkort aanmelden en vermelden dat de mijne iets mooier is..... Ben je met de auto vandaag? Kan ik even kijken naar de jouwe.. Is me gisteren niet opgevallen, sinds ik deze heb zie ik opeens overal 850's rijden (tot ergernis van mijn vriendin, hahaha).

;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Laserblue

betreft de V50's van de KLPD
Citaat van: ander forum
ik denk zomaar dat het niet zozeer om de snelheid gaat alswel om de rijstijl, het ging om een spoedgeval met veel snelheid en veel gerem, daar zijn volvo's helemaal niet voor gebouwd.
Misschien moet de KLPD eens te rade gaan bij wat tuners die wel rekening houden met hoe er gereden wordt en vaak ook gemodifceerde remmen gemonteerd hebben. Eigenlijk zijn tuners dus slimmer dan agenten, maar dat is natuurlijk wel erg makkelijk want om agent te zijn hoef je niet zo heel slim te zijn  >:D >:D

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

michiel

Citaat van: Laserblue op 05-09-2009 10:24:37
betreft de V50's van de KLPD
Citaat van: ander forum
ik denk zomaar dat het niet zozeer om de snelheid gaat alswel om de rijstijl, het ging om een spoedgeval met veel snelheid en veel gerem, daar zijn volvo's helemaal niet voor gebouwd.
Misschien moet de KLPD eens te rade gaan bij wat tuners die wel rekening houden met hoe er gereden wordt en vaak ook gemodifceerde remmen gemonteerd hebben. Eigenlijk zijn tuners dus slimmer dan agenten, maar dat is natuurlijk wel erg makkelijk want om agent te zijn hoef je niet zo heel slim te zijn  >:D >:D

;D

Enige jaren geleden zat ik als passagier bij een vriend in de auto. Hij sorteerde op een gegeven moment rechts voor, en haalde daarbij een andere auto dus rechts in. Hij werd aan de kant gezet door een bromsnor met een motor. Ging ongeveer als volgt:
" Zo meneer, u haalde rechts in en daarvoor krijgt u van mij een proces verbaal."
" Ik haalde niet rechts in, ik sorteerde voor."
" Nee, u haalde rechts in."
" Ik sorteerde voor, kan ik er wat aan doen dat die andere auto zo langzaam reed."
" u bent zeker rechtenstudent?"
" U bent zeker mavo-klant?"

De mavoklant heeft uiteindelijk wel gewonnen  :eusa_whistle:
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

DopdeDouwer

Hallo Politie te paard, heeft u weleens een paard met een l*l op zijn rug gezien...?
Vierkant Rules

henry classic v70

De volvo-forumsticker plak ik binnenkort onder de auto; die kant wordt toch het meeste bekeken... :evil: 

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70 classic

Citaat van: DopdeDouwer op 05-09-2009 13:19:46
Hallo Politie te paard, heeft u weleens een paard met een l*l op zijn rug gezien...?

Het is wel een manier om de agent wat hersenen mee te geven.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.