Koplamp > Accu probleem

Gestart door trevjans, 29-12-2010 17:54:47

Vorige topic - Volgende topic

witte s70

Geweldig zo n forum toch!!!
Mijn lampen gingen in geen geval meer uit,
dus ook de verbindingstekker naar kabelboom trekhaak losgekoppeld en alles fuctioneerde weer als normaal.
( behalve de aansluiting verlichting bij de trekhaak dan).

ftp

Bij mij - geen zelfklusser - nog geen verlichting . Garage in het dorp heeft schakelaar vervangen en relais, maar nu blijven af en toe de lampen nog branden. Soms werkt het allemaal goed. Ik heb gewezen op de hier aangedragen suggesties, maar men is vooralsnog vrij eigenwijs.
Nieuw is dat als ik de auto afsluit, de koplampen heel licht branden, ziet er voor mij als leek uit als lekstroom of sluiting. Ik zal de stekkers van de kabelboom naar de trekhaak morgen eens bekijken.
Dank voor alle suggesties en oplossingen hier. Zelfs voor iemand zo onhandig als ik erg waardevol.

UserID6342

Citaat van: ftp op 10-01-2011 17:37:59
.....Ik heb gewezen op de hier aangedragen suggesties, maar men is vooralsnog vrij eigenwijs.
Dan ook aub niet het volledige tarief betalen etc.  Als ze eigenwijs zijn mogen ze zelf hun uurloon schuiven, heel simpel....

Jeff

Citaat van: trevjans op 02-01-2011 15:25:33
Citaat van: ulkeman op 02-01-2011 15:13:18
Citaat van: trevjans op 02-01-2011 15:03:09
Citaat van: ulkeman op 02-01-2011 14:50:11
heb jij al bij de de trekhaak gecontroleerd? stekkerdoos los gehad om te kijken voor vocht enzo ?

ja zeker . .

de kabelboom van buiten naar binnen gevolgd en daar twee platte stekkers losgehaald . . . de boel werkt weer.

maar nu werkt de trekhaak niet meer?
dus dan zul je daar nog in moeten zoeken wat het werkelijke probleem is ?

Dat klopt . . een stekker was voor een groot deel wit uitgeslagen . .

Nu gebruik ik de trekhaak toch niet zo vaak, maar hier idd even de oplossing voor vinden.
Als weer wat warmer is maar even keer inspecteren dan he! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)