Chargertech

Gestart door Arjanestate, 08-06-2010 23:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Nordschleife850R

Heb zelf een setje van autobahn88. Zit ook lekker strak maar paste goed.
Gr.

Fatsenco

Ik heb laatst ook een setje van Chargertech slangen gemonteerd........geen problemen!!
Alleen het S-stuk vanaf de bovenkant van de intercooler moet je "goed richten" om knikken
tegen te gaan.
RVS slangklemmen erop en mooi.........
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

Jeroentjuh

Ik heb ook een setje chargertech IC slangen liggen (reverse IC versie) voor mijn 850. Misschien deze week even monteren, slangen zien er netjes uit en een hele nette prijs.....

Lampje

Nou, bij mij zit de complete set er op. Ben er al mee naar Portugal geweest. Die mooie slangenset heeft een barst veroorzaakt in mijn koelvloeistofrecevoir. Mijn oude koelslangen gaven blijkbaar dusdanig mee, dat dit opvangbakje in zijn reservetijd kon doorspelen.

Binnenkort komt daar een nieuwe voor. De oude barsten maar even provosorisch gelijmd met krachtlijm.

De turboinlaatslang is 0.5 mm groter besteld en dat paste direct. Rik, de eigenaar, heeft er direct 6 van op voorraad genomen voor andere T5 rijders uit 95/96.

Ik kan nu de complete set van harte aan iedereen aanbevelen.

Betreffende 3 wapeningslangen versus 4. Ik heb ze liever niet zo stijf. Een beetje soepel kan geen kwaad; zie verhaal van koelvloeistofsysteem. Het is ook geen volbloedracemonster, althans bij mij niet.

Het is meer voor de duurzaamheid. Alles mooi in zwart. Als je de motorkap opendoet zie je in eerste instantie niet dat het siliconen is (vind ik bij vrouwen ook mooier indien je geen littekens ziet).

combinedforces

Is dit de juiste slang voor een reverse intercooler systeem? Volgens mij wel maar ik zie door de bomen het bos niet meer...

http://www.chargertech.nl/index.php?page=pages/producten.php?prodId=994

Lampje

Nieuwe koelvloeistofreservoir zit er op en hij houdt het nu keurig. Ben echt happy met deze combinatie. Verliest ook geen vloeistof meer, blijkbaar zat er ergens iets niet goed vast.