katalysator kapot???

Gestart door foekie, 26-05-2010 23:14:31

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: foekie op 06-06-2010 18:51:23
haha maakt ook niet uit!

Ik weet nog niet welke set er in gaat.. orignele zijn net zo duur als magnecor.. maar bij nordicar kost een set kabels 69 euro.. maar weet niet van welk merk dit is..

Voldoet prima in een standaard auto, in een getunede wagen (lees: met meer turbodruk) is het belangrijk dat je zoveel mogelijk energie bij de bougies krijgt, dus dan is de kwaliteit van de kabels (weerstand) een stuk belangrijker.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 06-06-2010 23:18:35
Citaat van: foekie op 06-06-2010 18:51:23
haha maakt ook niet uit!

Ik weet nog niet welke set er in gaat.. orignele zijn net zo duur als magnecor.. maar bij nordicar kost een set kabels 69 euro.. maar weet niet van welk merk dit is..

Voldoet prima in een standaard auto, in een getunede wagen (lees: met meer turbodruk) is het belangrijk dat je zoveel mogelijk energie bij de bougies krijgt, dus dan is de kwaliteit van de kabels (weerstand) een stuk belangrijker.

Vanwege EMC problemen is een beetje weerstand toch ook wel fijn. In de praktijk is gebleken dat een grotere hekel aan originele kabels hebben dan aan de magnecor kabels met extra dik siliconenrubber. 

foekie

EMC problemen... wat betekend dat

Hans Duiven

Electro magnetische compatibiliteit, vermoed ik

foekie

Aha!!! (nooit van gehoord) ben wel benieuwd!

foekie

De katalysator is niet kapot.. de storing werd veroorzaakt door een veel te trage lambdasensor en verouderde onsteking.

Dit topic gaat dan ook op slot