Daaaag Sandstone TDI

Gestart door fredtref, 12-06-2010 22:24:20

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 15-11-2012 19:10:07
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-11-2012 18:57:43
Citaat van: fredtref op 15-11-2012 18:27:46
Vandaag de Sandstone in het te koop topic gezet, vind het wel zonde maar soms moet je keuzes maken, de rugklachten van mijn eega verbeteren niet meer, we hebben een A klasse uit geprobeerd, en wat betreft het in en uit stappen is dat een aanmerkelijke verbetering, de XC 60 of XC 90 zijn financieel voor mij niet weggelegd.
Dus wie maakt mij los  ;D

Kan ik niet alleen het blok komen halen in het voorjaar? Dan kan ik die rustig als een project reviseren en daarna op voorraad houden voor onze TDI. :eusa_whistle:
Dirk heeft ook nog wel een blok liggen uit een S70

Wil jij die meenemen dan? ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Hè wat jammer Fred :(.  Idd is de hoge instap dan van een A-klasse een hele verbetering, ook qua zitpositie denk ik.  Maar qua auto ??

UserID6342

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-11-2012 19:19:10
Vandaag de Sandstone in het te koop topic gezet, vind het wel zonde maar soms moet je keuzes maken, de rugklachten van mijn eega verbeteren niet meer, we hebben een A klasse uit geprobeerd, en wat betreft het in en uit stappen is dat een aanmerkelijke verbetering, de XC 60 of XC 90 zijn financieel voor mij niet weggelegd.
Dus wie maakt mij los  ;D

Kan ik niet alleen het blok komen halen in het voorjaar? Dan kan ik die rustig als een project reviseren en daarna op voorraad houden voor onze TDI. :eusa_whistle:

Als je naar Fred wilt rijden om het motortje op te halen in het voorjaar, kun je ook hierlangs komen ;D

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-11-2012 19:19:10
Dus wie maakt mij los  ;D

Als het in de auto past zonder lekken etc. en....we het er ook uit krijgen

UserID6342

Het zonder te lekken is allemaal wel te roggelen, het er uit krijgen hoef en ben ik (gelukkig) niet bij ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Dirk342 op 15-11-2012 19:24:54
Het zonder te lekken is allemaal wel te roggelen, het er uit krijgen hoef en ben ik (gelukkig) niet bij ;D

Kost dat nou zo'n blokkie?  :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 15-11-2012 19:20:27
Hè wat jammer Fred :(.  Idd is de hoge instap dan van een A-klasse een hele verbetering, ook qua zitpositie denk ik.  Maar qua auto ??

Mee eens. Een hoge instap is inderdaad fijn, maar er zijn toch wel meer auto's met hoge instap?

Sbv

Renault Scenic, kosten geen drol. XC90 is ook best betaalbaar inmiddels. Ford Cmax en nog wel meer auto's

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 15-11-2012 22:01:02
Renault Scenic

Sander ruikt handel ;D

Zou eerder voor een C-max gaan. Heerlijke auto om mee te rijden zolang je maar van de 1,6 TDCI afblijft
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sem

Dus wie maakt mij los  ;D
Er bestaan ook XC70's.. (Classic) Zelfde auto, hogere zit! Opgelost!

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sem

Citaat van: grijzev70tdi op 15-11-2012 22:03:30
Citaat van: Sbv op 15-11-2012 22:01:02
Renault Scenic

Sander ruikt handel ;D

Zou eerder voor een C-max gaan. Heerlijke auto om mee te rijden zolang je maar van de 1,6 TDCI afblijft

Zeker.. 1.8 of 2.0TDCi prima vlotte machines met heerlijke rijeigenschappen. C-Max'en zijn voor mooie prijzen te kopen tegenwoordig.

fredtref

Vandaag de Sandstone verkocht, gaat nu in Friesland in de buurt van Lemmer rondrijden, voorlopig ga ik nu rijden (nu ga ik vloeken in de kerk) in een A klasse 170 CDI , ja ik lever in wat rijeigenschappen betreft maar nu stapt mijn eega in en uit zonder pijn, de Volvo's met hoge instap lagen prijs technisch boven mijn budget dus moet je keuzes maken, ik blijf voorlopig lekker mee lezen en zo nu en dan reageren.

Ewout Schalkwijk

Het zij zo. Gecondoleerd met je Sandstone, maar gefeliciteerd met je Merc. (Oef, en dat uit mijn mond. :-X)

Ewøut

henry classic v70

Dan is het tijdperk zonder Sandstone aangebroken :-\ weer één minder op 't forum.......
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4