Daaaag Sandstone TDI

Gestart door fredtref, 12-06-2010 22:24:20

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

fredtref

Mooi al dat meedenken, maar de XC classic heeft mij nooit kunnen bekoren, en het nieuwere type XC wat ik wel mooi vind ligt echt wel boven mijn begroting dus dat gaat hem niet worden.

FGG

Jammer om te horen, Fred, maar als 't niet kan zo dan houdt 't op. Een XC zou mooi zijn maar als de Classic je niet kan bekoren en een N buiten het budget valt... tja...

Doe me alleen 1 plezier: geen Fransoos.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

'n Belastingvrije Range Rover (op gas) is dat niks...
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

fredtref

Citaat van: FGG op 23-08-2011 09:10:55
Jammer om te horen, Fred, maar als 't niet kan zo dan houdt 't op. Een XC zou mooi zijn maar als de Classic je niet kan bekoren en een N buiten het budget valt... tja...

Doe me alleen 1 plezier: geen Fransoos.

Nee geen Fransoos, ik ben er nog niet uit wat dan wel

fredtref

Citaat van: henry classic v70 op 23-08-2011 18:43:06

Henry heb jij nog onlangs de prijzen gezien, een beetje nette begint bij €10000

elmarconi

Citaat van: fredtref op 27-08-2011 18:54:39

Ik denk dat je helemaal bleek wordt als je daar de onderhoudskosten van gaat optellen...
--
Autogas Inside . . .

daytonawim

XC veren onder de TDI zetten is dat geen optie  ;D ;D

Marc O.

Citaat van: elmarconi op 27-08-2011 19:39:36

Ik denk dat je helemaal bleek wordt als je daar de onderhoudskosten van gaat optellen...

Die oude Range Rovers Classic zijn volgens mij nog wel redelijk goed en eenvoudig zelf te onderhouden. Het model vanaf '95 is idd bedroevend slecht (uitgezonderd de allernieuwste, maar da's eigenlijk een halve BMW).
...The Nile isn't just a river in Africa...

elmarconi

Citaat van: Marc O. op 27-08-2011 19:44:08
Citaat van: elmarconi op 27-08-2011 19:39:36

Die oude Range Rovers Classic zijn volgens mij nog wel redelijk goed en eenvoudig zelf te onderhouden. Het model vanaf '95 is idd bedroevend slecht (uitgezonderd de allernieuwste, maar da's eigenlijk een halve BMW).

Onderdelenprijzen zijn ook niet misselijk...
--
Autogas Inside . . .

UserID6342

Die oude Range Rovers Classic zijn volgens mij nog wel redelijk goed en eenvoudig zelf te onderhouden.
Euh Marc, ik weet niet wat jij goed noemt hoor..... heb er een aantal gehad met de V8 motor, zowel op alleen benzine als op gas.  In het terrein vreselijk sterke auto's die echt overal doorheen, overheen gaan.  Kortom geweldig dus.  

Op de openbare weg (waar we dan toch de meeste tijd zitten) een groot drama.... of je moet van geen wegcontact houden, dweilen als een nieuwe, alles trilt, rammelt noem maar op, een bedroevende topsnelheid, zuipt vele malen meer als ik toen zelf deed (is echt niet tegen aan te tanken als je wat door wilt rijden), vaak defect (teveel om op te noemen, komt iedere dag wel iets bij), electrisch ronduit verschrikkelijk (net zoals alle oude Engelse auto's)  Klasse hebben ze daar in tegen weer wel want het zijn en blijven schitterende auto's om te zien.

Ik ben daarna Jaquar gaan rijden en viel van het ene verdriet zo in het andere......  De oude Range Rovers (Ja ook de Voque) waren gewoon sterk maar ronduit slecht.

Marc O.

Citaat van: Dirk342 op 27-08-2011 20:14:30

Die oude Range Rovers Classic zijn volgens mij nog wel redelijk goed en eenvoudig zelf te onderhouden.
Euh Marc, ik weet niet wat jij goed noemt hoor..... heb er een aantal gehad met de V8 motor, zowel op alleen benzine als op gas.  In het terrein vreselijk sterke auto's die echt overal doorheen, overheen gaan.  Kortom geweldig dus. 

Op de openbare weg (waar we dan toch de meeste tijd zitten) een groot drama.... of je moet van geen wegcontact houden, dweilen als een nieuwe, alles trilt, rammelt noem maar op, een bedroevende topsnelheid, zuipt vele malen meer als ik toen zelf deed (is echt niet tegen aan te tanken als je wat door wilt rijden), vaak defect (teveel om op te noemen, komt iedere dag wel iets bij), electrisch ronduit verschrikkelijk (net zoals alle oude Engelse auto's)  Klasse hebben ze daar in tegen weer wel want het zijn en blijven schitterende auto's om te zien.

Ik ben daarna Jaquar gaan rijden en viel van het ene verdriet zo in het andere......  De oude Range Rovers (Ja ook de Voque) waren gewoon sterk maar ronduit slecht.

Ik heb er andere verhalen over gehoord Dirk. Niet over de wegligging, want daar zijn we het allemaal over eens, die is inderdaad bedroevend. Maar goed, wellicht zijn mijn 'bronnen' niet helemaal objectief ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

... Maar ze hebben wel een hoge instap ;D belastingvrij op gas :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

hathü

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: