het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heutink

 :D
en zo meteen maar eens kijken af Ajax kan afrekenen met de heren uit Polen   ???
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Walter

Mooier is dat Zoet afrekende met PSV. En ligt het aan mij, of wordt die Luuk de Jong een steeds grotere zeur. Erger me al een paar wedstrijden aan de kerel, wat een velened ventje wordt dat. Belangrijker was de magistrale sfeer in de Kuip! Wat dat betreft blijft Feyenoord gewoon de grootste club van NL!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

heutink

 :D
ik vind die doellijntechnologie toch wel een uitkomst......... :eusa_clap:
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 ;D
en in de Grolsch Veste vloeide het bier rijkelijk
:eusa_dance:..................
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 :)
en na die volkomen krankzinnig verlopen wedstrijd van gisteren tussen Barca en PSG gaan we vanavond maar eens kijken hoe Ajax het er af brengt in en tegen Copenhagen...... ???

ik zal alvast een biertje inschenken  :eusa_dance:
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

sander69

en weer een kansloze actie van PEC Zwolle...

niet dat ik voetbalfan ben, maar het is toch een club uit mijn stad.
C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

heutink

 :D
nou, met de club uit mijn stad ging het ook niet goed.......maar gelukkig moest fcTwente tegen Ajax en ben ik aan de Amsterdamsestraatweg geboren....... 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 :)
en zo meteen maar eens kijken of Ajax er nog iets van kan maken tegen de Denen.....zal niet meevallen want het was de vorige keer al moeilijk genoeg
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Robster480

Citaat van: heutink op 16-03-2017 20:32:07
:)
en zo meteen maar eens kijken of Ajax er nog iets van kan maken tegen de Denen.....zal niet meevallen want het was de vorige keer al moeilijk genoeg
8)

Ging wel aardig ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

heutink

 :)
en we gaan er weer voor zitten.............Nederland in Sofia..........wat zal het worden  ???
in ieder geval een biertje erbij.......... 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

UserID6342

Heb ik toch wel, maar ik zag dat er voetbal op TV is, dan beter het forum even op en daarna een andere zender zoeken :evil: ;D ;D

clk-p

Laat ze die blind gauw een rotschop geven met zn 020 voorkeur.
De ligt in de basis pfff, kan het nog gekker :eusa_snooty:

heutink

 ;)
het is dusdanig brandhout, dat ik de 2e helft maar onder het genot van een  borrel ga kijken
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 ;)
ik heb nog een tafelvoetbalspel wat mijn vader 60 jaar geleden gemaakt heeft, dat is zeker nog beter dan dat wat het Nederlands elftal vanavond heeft laten zien
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 ;)
en vanavond de grote revanche van Nederland tegen Italie..........als de uitslag dusdanig is dat ze Fred Grim bondscoach maken, hang ik een foto van hem op in de muziekkamer
8) ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10