het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Citaat van: verburgh op 19-06-2010 16:56:54
Citaat van: peteRRR op 19-06-2010 16:52:22
Citaat van: heutink op 19-06-2010 15:46:06
;D
zo, de 2e overwinning is binnen, kunnen we ons gaan opmaken om goed te gaan voetballen..... :eusa_doh:

Ik begin altijd met een goed enthousiasme en hou van een goed potje voetbal....raak toch vaak teleur gesteld van ons holland :-\
Hoop dat de kwaliteit er in dit wk er een keertje goed uit komt bij het elftal,zodat we kunnen genieten.....

Groet.
Wat is belangrijker een mooi spel of winnen  ??? op dit WK is nog geen een mooie wedstrijd gespeeld.

De winst is prima,ik wil alleen die oranje trein zien denderen in vol ornaat,daar geniet ik van..... ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

heutink

:D
jaaaa, het oranje-allesverslindende monster met veel goals en de WK-titel.... :eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

peteRRR

Dit gevoel......

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

rogerV701998

The Saint

Het is echt niet om aan te zien, zo verschrikkelijk slecht. Niet alleen Oranje overigens, heb van de andere teams ook weinig gezien. Duitsland (behalve de 1e wedstrijd), Spanje, Engeland, Frankrijk. Allemaal even belabberd.

No shirt no shoes, no pinball

verburgh

Citaat van: The Saint op 19-06-2010 20:00:42
Het is echt niet om aan te zien, zo verschrikkelijk slecht. Niet alleen Oranje overigens, heb van de andere teams ook weinig gezien. Duitsland (behalve de 1e wedstrijd), Spanje, Engeland, Frankrijk. Allemaal even belabberd.

IDD en niet anders :eusa_wall:

Marc O.

Ach, als we alle wedstrijden met 1-0 winnen dan worden we toch nog gewoon wereldkampioen :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

verburgh

Citaat van: Marc O. op 19-06-2010 20:08:40
Ach, als we alle wedstrijden met 1-0 winnen dan worden we toch nog gewoon wereldkampioen :D

Winnen is het belangrijkste tuurlijk  ;) maar er zijn mensen die een mooie wedstrijd willen zien,Maar mooi voetbal is er al 10 jaar niet meer  :-\

Bigjelmo

Iedereen gefeliciteerd met de overwinning van het Nederlands elftal, om een waardige kampioen te zijn moet je ook slechte wedstrijden winnen. Dus hopelijk gaat het allemaal wat beter worden en vieren we over een kleine 2 weken feest :D.

Cesar

Voor de critici... er is nu een alleraardigste wedstijd gaande!

heutink

:D
ja, een leuke pot, verdiend gewonnen door de Denen, en, Nederland door  :eusa_clap:

heutink

8)
ik ga er vast voor zitten : Ivoorkust-Brazilie ........lijkt me wel wat ;D

Kingfisher

Citaat van: heutink op 20-06-2010 19:14:55
8)

En? Zit je nog? Ik begrijp ineens weer waarom die Brazilianen al zo vaak wereldkampioen zijn geworden. Sjezus wat gaat dat gemakkelijk als ze ff vaart maken.

The Saint

Citaat van: Kingfisher op 20-06-2010 21:52:53
8)

En? Zit je nog? Ik begrijp ineens weer waarom die Brazilianen al zo vaak wereldkampioen zijn geworden. Sjezus wat gaat dat gemakkelijk als ze ff vaart maken.

Ik vraag me vooral af waarom Ivoorkust überhaupt tot favoriet was bestempeld? Hebben 1 wereldklassespeler die amper terug is van een blessure maar de rest is al behoorlijk minder? Ook historisch nog nooit wat gepresteerd?
No shirt no shoes, no pinball

t5karel

Citaat van: Kingfisher op 20-06-2010 21:52:53
8)

Balen voor Elano >:(
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.